„Am dorit sa reamintim faptul ca programele noastre sunt cele care fac din HBO un lider global”, a declarat Eric Council, VP Regional Marketing al HBO Europe.
„In acest sens, am colaborat cu compania americana Viewpoint Creative, una dintre cele mai importante agentii axate pe grafica de televiziune, dar si cu fiecare birou local HBO in parte, si suntem incantati de rezultate”.
„Adevarata provocare a unei noi grafici este ca fiecare parte a pachetului sa creeze un tot unitar pentru a oferi o definitie a ceea ce reprezinta acest brand. Uneori, asta inseamna ca trebuie sa faci un pas inapoi si sa impingi in fata continutul, adica ceea ce defineste cu adevarat brandul HBO.”
„Consideram ca rama nu poate fi mai importanta decat panza pe care o incadreaza, ea trebuie sa o completeze si credem ca ne-am atins scopul”.
Pe langa noua identitate grafica, fiecare tara in parte isi relanseaza site-ul cu o interfata mai simpla, mai curata si cu o grafica mai precisa. Noul design al fiecarei tari in parte a fost creat de catre departamentul Digital Media al HBO Europe.
“Schimbarea si, implicit, imbunatatirea identitatii grafice vin ca urmare a dorintei noastre de a oferi o experienta completa tuturor abonatilor HBO. Site-ul HBO a fost optimizat pentru a raspunde nevoii abonatilor nostri de a beneficia de o interfata usor de accesat si utilizat. Noile elemente vizuale care se pot vedea pe ecran incepand cu saptamana in curs au un impact semnificativ asupra experientei de utilizare a tuturor serviciilor HBO.”, a declarat Carmen Harabagiu, Country Manager HBO Romania.
Pentru a experimenta noul design al site-ului HBO, va invitam sa accesati www.hbo.ro.
.
|