BRD susține (r)evoluția personală. Pentru că viitorul e în fiecare | |
(Viață) |
Prin noua sa campanie de brand, BRD abordeaza o tema populara – investitia in viitor – dintr-un unghi special: aceasta nu mai este doar despre obiective financiare care sa faciliteze achizitia unor bunuri sau servicii, ci livreaza si perspectiva unei impliniri personale. Prin urmare, indiferent de achizitiile pe care urmeaza sa le facem, creditul pe care il accesam pentru afacere sau planul de cheltuieli pentru cucerirea unui nou varf (la propriu, in expeditia pe munte pe care o planuim sau la figurat, pentru noile culmi personale pe care vrem sa le atingem), important e ca intentiile noastre sa aiba acelasi ”fir rosu”. |
Obiectivele, fie ca sunt financiare sau din afara acestei sfere, trebuie sa faca parte din acelasi plan de dezvoltare personala, interioara sau profesionala.
Fie ca vorbim despre sport, tehnologie, arta sau educatie, BRD Groupe Société Générale isi doreste sa fie unul dintre principalii catalizatori care accelereaza potentialul din tineri si profesionisti, pentru ca ei au nevoie de inspiratie si de incredere ca sa investeasca in propria devenire.
Viitorul nu este, insa, doar al tinerilor. Fiecare persoana are un potential remarcabil si nu e niciodata prea tarziu sa isi atinga visele si sa isi (re)gaseasca increderea in sine. BRD sustine evolutia oricui simte ca este pregatit sa-si duca mai departe planurile. „Investeste in viitor” inseamna astazi ceea ce conteaza cu adevarat pentru fiecare: investitia in adevar, in curiozitate si experimente din care sa invete si altii, investitia in calatoria care te ajuta sa ajungi la tine, in lucruri simple.
Inca de cand se numea Societatea Nationala de Credit Industrial, BRD s-a concentrat pe dezvoltarea Romaniei. Timp de 60 de ani a finantat toate marile proiecte care au contribuit la ceea ce am putea numi „revolutia industriala” a tarii noastre: Transfagarasanul, Metroul bucurestean, Complexul Hidroelectric Portile de Fier, Combinatul Siderurgic Galati, Uzinele Dacia, Uzina de Automobile Craiova, Centrala nuclear-electrica de la Cernavoda sunt doar cateva exemple. De la revolutia industriala si antreprenoriala, BRD isi intareste misiunea de a constribui la (re)volutia personala. De la investitia in marile proiecte din ultimii 100 de ani, la investitia in oameni pentru urmatorii 100.
„Noi, cei din BRD, suntem mandri sa aniversam un secol de istorie si, in egala masura, nerabdatori sa privim spre viitor. Credem ca investitia in dezvoltarea personala este una dintre cheile care deschid usa catre potentialul remarcabil al fiecaruia; trebuie doar sa gasim momentul, modalitatea si oamenii potriviti. Ne place sa fim printre acei oameni care ajuta, sustin si incurajeaza aceasta evolutie. Cand tot mai multi dintre noi isi construiesc propria cale spre succes si implinire personala, societatea in ansamblu se dezvolta” ,
a subliniat Flavia Popa, Secretarul General al BRD Groupe Société Générale.
Ca si pana acum, BRD isi propune sa dezvolte programe educationale, precum si sa ofere resurse online pentru a sustine procesul de dezvoltare personala si profesionala a tuturor celor care sunt in cautarea unui punct de pornire in cariera. Prin intermediul viitoarelor initiative, care vor avea drept punct central nevoile specifice ale fiecaruia, BRD vine in sprijinul celor care sunt in cautarea unui mediu de invatare aplicat, dar si relevant pentru noile domenii de interes pentru tinerii de azi.
Mai multe despre noile obiective ale BRD, aici: https://www.brd.ro/despre-brd/investeste-in-tine
Despre BRD Groupe Société Générale
BRD - Groupe Société Générale este cea de-a treia mare banca a Romaniei, oferind servicii atat persoanelor fizice, cat si companiilor. Face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare.
Ca actor social, BRD investeste in cultura, educatie, tehnologie si sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvolta, cresc o noua generatie si aduc valoare pe termen lung. BRD priveste cultura si educatia drept piloni esentiali de dezvoltare ai societatii, incurajand proiecte inovatoare, cu potential de a fi recunoscute si apreciate de tanara generatie. Sub aceasta viziune a fost creata Fundatia9, care coordoneaza platforma de jurnalism cultural Scena9, dar si centrul cultural Rezidenta BRD Scena9 din Bucuresti. In cultura, banca investeste in proiecte de muzica clasica si arta contemporana. In educatie, BRD a creat Scoala9, o platforma de jurnalism specializat si sprijina programe care sustin demersul profesorilor din sistemul formal, dar si planuri, idei si proiecte in domeniul inovarii si al tehnologiei. Cea mai noua platforma de jurnalism lansata de BRD este Mindcraft Stories, care isi propune sa deschida o conversatie despre descoperiri din Romania si din lume, despre modul in care tehnologia ne atinge vietile, inteligenta artificiala, robotica, medicina si multe altele.
.
| |
|
|