Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
14 septembrie 2025
Recomandări
Lumini, cameră, joacă! Tom Holland și frații săi se alătură Grupului LEGO pentru a inspira copiii și familiile să nu înceteze niciodată să se joace
(Cinema)
# Tom Holland joaca intr-un nou scurtmetraj realizat de Grupul LEGO, un indemn la pastrarea imaginatiei si a spiritului jucaus. 
# Tom preia rolul principal si da viata unui grup vibrant de personaje, printre care apar si fratii sai gemeni Harry si Sam, fiecare dintre ei intarind impactul pozitiv al jocului.
# Filmul vine in urma unei noi cercetari realizate de Grupul LEGO, care releva faptul ca 44% dintre copii simt presiunea de a creste prea repede.
# Tom este cel mai nou lider de joaca al Grupului LEGO, alaturandu-se unui grup de artisti si creatori internationali care intruchipeaza curiozitatea, curajul si creativitatea

Astazi, Grupul LEGO si actorul Tom Holland, cunoscut pentru rolul sau iconic ca Spider-Man in Universul Cinematic Marvel si pentru interpretarile sale din filme precum The Impossible, Spies in Disguise si Avengers: Endgame, s-au unit pentru a transmite un mesaj puternic copiilor si familiilor din intreaga lume: nu incetati niciodata sa va jucati. Impreuna, isi propun sa reaprinda spiritul jucaus al copiilor si al familiilor si sa arate ca a creste nu inseamna neaparat a renunta la creativitate si joaca.

Pentru a raspandi mesajului, Tom Holland joaca in noul scurtmetraj intitulat „Joaca nu se opreste niciodata” / „Never Stop Playing”. Pe fundalul melodiei „High Voltage” a legendelor rock AC/DC, filmul este un amestec vibrant de distractie, joc si umor. Fie ca esti copil sau doar tanar la suflet, filmul este strigatul de lupta al Grupului LEGO pentru a ne pastra imaginatia si spiritul jucaus. „Joaca nu se opreste niciodata” face parte din campania anuala “Rebuild the World” a Grupului LEGO, care celebreaza impactul pozitiv al creativitatii si al jocului.

De-a lungul filmului, Tom imbina doua piese LEGO®, simbolizand momentul in care alege sa imbratiseze spiritul jucaus. El interpreteaza o serie de personaje, fiecare dintre ele amintindu-ne de puterea jocului si readucand in lume un sentiment de distractie atat de necesar. De la stralucirea unui fotbalist superstar (Cel care schimba jocul) la impartasirea intelepciunii ca antreprenor (Inovatorul), aducand entuziasm intr-o galerie sobra (Creatorul), transformandu-se intr-o minifigurina LEGO® sub acoperire sau chiar interpretand un sef scortos care a uitat cum sa se distreze - Tom arata ca joaca este intotdeauna o alegere, indiferent de varsta sau etapa in care ne aflam in viata.

Scurtmetrajul prezinta, de asemenea, o varietate de recuzite construite din piese LEGO, inclusiv o pereche de pantofi personalizati cu propulsie racheta, o gradina plina de viata, care izbucneste de creativitate si imaginatie, un Phoenix din piese LEGO pe care il construieste in timpul zborului, precum si mingi de fotbal, megafoane, animale salbatice si multe altele, toate construite din piese LEGO de dimensiuni uriase.

Tom Holland a declarat: „Cand eram copil, imi placea foarte mult sa construiesc cu piese LEGO. Eu si fratii mei ne cream propriile lumi salbatice, transformand sufrageria intr-o jungla preistorica cu setul nostru LEGO cu dinozauri sau amenajand piste de curse pentru masinile noastre LEGO! A fost distractiv sa retraiesc acele amintiri pe platoul de filmare. Este foarte cool sa devii un „lider de joc” oficial. Indiferent cat de ocupata este viata, nu am incetat niciodata sa ma joc... si nu intentionez sa o fac in viitorul apropiat!

Sper ca acest scurtmetraj pe care l-am realizat impreuna cu Grupul LEGO demonstreaza ideea ca joaca este o modalitate de a ne exprima identitatea, indiferent de varsta! Pentru mine, joaca a fost intotdeauna un element important in explorarea lumii si acceptarea mediului inconjurator. Fie ca sunt pe platoul de filmare sau ca petrec timpul cu fratele meu si prietenii, incerc sa introduc un element de joaca in tot ceea ce fac.”

Fanii ii vor putea vedea si pe fratii lui Tom din viata reala, Sam si Harry, care fac o aparitie surpriza in film, in momentul in care cei trei se reunesc pentru a sarbatori un adevar simplu si plin de bucurie: spiritul jucaus ne leaga pe toti.

Anuntul de astazi vine in urma unui nou studiu realizat de Grupul LEGO, care a relevat ca, pe masura ce copiii incep sa creasca, 44% dintre ei simt presiunea de a se maturiza rapid, iar 48% recunosc ca au incetat sa se mai joace cu anumite jucarii sau sa mai practice anumite activitati, deoarece li s-a spus ca sunt „copilaroase” sau „infantile”. Sondajul, realizat pe un esantion de 20.000 de parinti si copii cu varste cuprinse intre 6 si 16 ani din 10 tari, a relevat ca 24% dintre copii au auzit de la prieteni si familie ca nu este cool sa se joace des sau foarte des.

Filmul a fost regizat de Los Pérez (Tania Verduzco si Adrián Pérez) prin Biscuit Filmworks, duo-ul creativ premiat, cunoscut pentru stilul vizual indraznet, povestirea plina de adrenalina si regia artistica remarcabila. Cu un palmares care include marci de top precum Apple, Coca-Cola si Xbox, precum si colaborari cu vedete precum Selena Gomez, Uma Thurman, ASAP Rocky si Doja Cat, Los Pérez au adus sclipirea lor caracteristica in lumea jocurilor marca LEGO.

Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer la Grupul LEGO, a declarat: „Aceasta campanie a fost creata pentru a pune in lumina si a sublinia importanta jocului creativ, nu doar pentru copii, ci si pentru familii si adulti. Credem ca jocul transcende varsta; indiferent daca ai 8 sau 80 de ani, jocul are capacitatea remarcabila de a stimula imaginatia, de a construi increderea si de a ne reconecta cu ceea ce conteaza cu adevarat. Cu Tom Holland alaturandu-se echipei noastre ca noul nostru lider de joaca, suntem incantati sa demonstram ca jocul este atemporal, impactant si mai esential ca niciodata.”

Tom este cel mai recent lider de joaca anuntat de Grupul LEGO, alaturandu-se unui grup puternic de artisti si creativi din intreaga lume. Aceasta echipa intruchipeaza curiozitatea, curajul si creativitatea si arata ce este posibil atunci cand ramanem deschisi imaginatiei – calitati pe care Tom le exemplifica in fiecare zi.  

Incepand din luna aceasta – septembrie 2025, constructiile LEGO reale prezentate in filmul „Joaca nu se opreste niciodata” si purtate de Tom Holland insusi vor ocupa un loc de cinste intr-o expozitie la LEGO House, pentru ca vizitatorii sa se poata bucura de ele, inclusiv o minge de fotbal construita din caramizi, animale salbatice, un megafon si costumul personalizat LEGO Botanicals in marime naturala, purtat de Tom.


***

Acest sondaj online realizat pe un esantion de 20.000 de parinti si copii a fost solicitat de Grupul LEGO si realizat de compania de cercetare de piata OnePoll, in conformitate cu codul de conduita al Market Research Society. Cercetarea a fost realizata pe audientele din  Marea Britanie, SUA, Franta, Germania, Australia, Republica Ceha, China, Japonia, Mexic si Polonia.

Datele au fost colectate intre 03/02/2025 si 24/02/2025. Acest sondaj a fost supravegheat si editat de echipa de cercetare OnePoll. OnePoll este partener al MRS Company, membru corporativ al ESOMAR si membru al British Polling Council.

###

Misiunea Grupului LEGO este de a inspira si dezvolta constructorii de maine prin puterea jocului. LEGO System in Play, avand la baza caramizile LEGO, le permite copiilor si fanilor sa construiasca si sa reconstruiasca orice isi pot imagina.

Grupul LEGO a fost fondat in Billund, Danemarca, in 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele sau derivand din cele doua cuvinte daneze LEg GOdt, care inseamna „Joaca-te bine”.

Astazi, Grupul LEGO ramane o companie de familie cu sediul central in Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vandute in peste 120 de tari din intreaga lume. Mai multe informatii sunt disponibile pe www.LEGO.com. 

------

Duoul de regizori Los Pérez, format din cineastii Tania Verduzco si Adrián Pérez, este una dintre cele mai captivante forte creative din industria cinematografica actuala. Cunoscuti in lumea reclamelor si a continutului de brand pentru naratiunile indraznete, imaginile vibrante si bogate in detalii si construirea de lumi cinematografice.
 
Los Pérez au o colaborare creativa de peste un deceniu, care dateaza din perioada studiilor la facultatea de film. Munca lor a fost recunoscuta la nivel international de AICP, ADCE, LIA, The Shots Awards, 1.4 Awards, Ciclope, Clios, D&AD, Cannes Lions, Young Directors Awards si in lista Adweek Creative 100, unde au fost citati ca regizori vizionari care schimba modul in care este vazuta lumea. La Festivalul Ciclope 2023, ei au vorbit despre procesul lor creativ, impartasind: „Ca duo, avem in continuare doua minti independente si ne bucuram sa ne aliniem punctele de vedere pentru a crea o lume completa pentru fiecare proiect.”  
  
Los Pérez este dovada ca doua minti sunt mai bune decat una singura. Tania si Adrián se completeaza si isi intaresc reciproc instinctele creative innascute, iar tot ceea ce ating devine mai bun. Fiecare dintre proiectele lor impresionante din acest an este o adevarata lectie de maiestrie in sine – in ceea ce priveste naratiunea, imaginile coerente si ambitioase si atentia la fiecare detaliu.
 
Colaborarile cu branduri includ proiecte derulate impreuna cu Apple, Tinder, Paramount+, Coca-Cola, Hyundai si Klarna.

////

Situata in Billund, Danemarca, LEGO House este destinatia suprema pentru fanii LEGO, oferind zone de experienta practica, locuri de joaca interactive de tip rooftop, un muzeu LEGO si, in curand, noua LEGO® Masters Academy..

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate