Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
21 decembrie 2024
Recomandări
Moda, gen și identitate - o analiză științifică despre influența modei asupra identității și genului
(Literatură)
Editura Tritonic lanseaza lucrarea „Moda, gen si identitate”, o lucrare despre dimensiunea sociala si indentitara a vestimentatiei, care analizeaza impactul social si profesional pe care moda il are in viata noastra. Autorii, Prof Univ Dr Valentina Marinescu si Asist Univ Dr Dan Podaru realizeaza in acest volum o cercetare si o analiza cu privire la universul modei contemporane.
Volumul Moda, gen si identitate se plaseaza la intersectia sociologiei cu semiotica si reprezinta un demers stiintific original in peisajul editorial românesc. Astazi moda este un factor determinant al vietii noastre sociale, chiar daca nu suntem permanent constienti de acest aspect”, a declarat Dan Podaru.

Lucrarea de fata este una dintre foarte rarele cercetari autohtone despre vestimentatie si se pozitioneaza la o intersectie multidisciplinara, in sensul ca pentru reusita ei au fost mobilizate resurse metodologice oferite de antropologie, sociologie, semiotica, stiintele comunicarii si istorie”, afirma in prefata lucrarii Prof. Univ. Dr. Marian Petcu.

Traim intr-o societate in care moda si vestimentatia guverneaza atat universul nostru, cat si pe al celor cu care interactionam. Identitatea omului modern se realizeaza prin intermediul modei”, a declarat Valentina Marinescu.

#
Dan Podaru este Doctor in stiintele Comunicarii si Asistent Universitar la Departamentul de Antropologie culturala si comunicare, Facultatea de Jurnalism si stiintele Comunicarii (F.J.S.C.) din cadrul Universitatii Bucuresti. In anul 2013 a publicat un volum numit „Semiotica modei. Mutatii de gen in moda contemporana”, la Editura Universitatii din Bucuresti. Domeniile sale de cercetare includ moda, semiotica modei, publicitatea, comunicarea si studiile de gen. 

Valentina Marinescu este Prof. Univ. Dr. la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea din Bucuresti, dar este si colaborator al F.J.S.C. Printre domeniile sale de interes se numara sociologia comunicarii de masa, metodele de cercetare in comunicare, sociologia mass-media, dar si studiile de gen. A publicat diferite studii si volume atat in tara, cat si in strainatate. 

Coperta 1_Moda, gen si identitate

.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate