Romania are si a avut mereu valori, oameni si branduri, care au reusit sa se impuna la nivel international. Fie ca sunt artisti din arta si cultura, top manageri din companii multinationale sau antreprenori, creativi sau sportivi, ori designeri, arhitecti si inventatori, romanii care au reusit sa se impuna in anul 2015 in lume, vor fi prezenti la Gala Valori de Romania!
In semn de apreciere fata de oamenii si companiile de succes prezente pe pietele internationale, ce construiesc si impun valoare anual in lume cu semnatura: Romania, Biz face cunoscuta viziunea lor, prin recunoasterea excelentei intr-un cadru exclusivist, la Gala Valori de Romania.
“De 16 ani analizam mediul de afaceri romanesc si promovam valoarea. Mai mult ca oricand este nevoie de un eveniment care sa-i prezinte pe oamenii care reusesc performanta la nivel international si sa-i impuna in memoria opinei publice”,
explica Marta Usurelu, redactor sef si actionar majoritar revista Biz.
In realizarea listei de nominalizati au fost consultati lideri de opinie, profesionisti din marketing, comunicare, manageri si CEO din diverse domenii de business. Echipele Biz si Unlock Market Research au dezvoltat in ultimele trei luni o cercetare calitativa pentru a evidentia valorile romanesti, brandurile si oamenii de valoare.
“Valoarea e o combinatie magica de calitate umana, discretie si fapte, care schimba viata in bine cator mai multi oameni. Cum sa faci asta? Gandind pe termen lung, respectand niste principii, fiind rabdator. Revolutiile nu apar peste noapte!”,
spune Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.
Categoriile distinctiilor Galei Valori de Romania sunt: “Cultura & Arta", “Antreprenoriat”, “Management de top”, “Branduri romanesti”, “Inovatie”, “Cauze sociale”, “Creativitate (Publicitate & Comunicare)” si “Sport”.
Personalitatile si brandurile care vor fi premiate in cadrul Galei Valori de Romania vor putea fi regasite pe site-ul evenimentului din data de 21 aprilie 2016. http://www.revistabiz.ro/valorideromania2016/!
Biz este brandul care reuneste o puternica comunitate de oameni de afaceri, atat online, cat si offline. Redactia s-a impus prin realizarea unor importante studii si topuri in parteneriat cu agentii de research, pe cele mai importante domenii de activitate din Romania: Top 50 companii performante, Anuarul Directorilor de Marketing, Top 20 companii IT pentru care merita sa lucrezi, Topul Agentiilor de PR din Romania, Brand Ro sau BizTech.
Biz este unic laureat Red Dot din Romania. In premiera absoluta pentru Romania, Brandient si Biz au castigat legendarul premiu Red Dot Design Award, cea mai prestigioasa competitie internationala de design, pentru coperta editiei BizSingapore
Jurnalistii revistei au lansat puternice campanii de constientizare a valorilor romanesti (Sustinem inovatia, Sunt un taran) sau proiecte unice in lume precum Biz Marketing Xchange, provocarea prin care cei mai important directori de marketing din Romania isi schimba, pentru o zi, compania in care lucreaza. O alta inovatie este Biz World, editii ale revistei realizate integral peste hotarele tarii, in Bruxelles, Londra, SUA, Germania, Singapore si Austria.
Biz este un brand unic in mass-media de afaceri din Romania. De 15 ani organizeaza puternice evenimente de afaceri in 9 orase din tara si 8 capitale din lume, de pe 3 continente.
www.revistabiz.ro
_______
Unlock este o companie de consumer know-how si cercetare de piata cu capital 100% romanesc, infiintata in 2008. Unlock este specializata in studii de strategie de brand si marketing cultural, centrate pe descoperirea de insight-uri despre oameni, categorii si branduri care sa contribuie la cresterea clientilor pentru care lucreaza. Calitatea proiectelor companiei a dus la recunoasterea acesteia dincolo de Romania, Unlock coordonand in prezent cercetari internationale, nu doar locale. Unlock este frecvent numit ca partener strategic in numeroase cazuri de Effie, cei mai multi dintre clientii sai fiind de altfel si premiati.
La sfarsitul anului 2014 Unlock a trecut printr-un proces de repozitionare si schimbare de logo, transformandu-se in agentie de consumer know-how integrat (cercetare de piata, data mining, pozitionare de brand, insight generation, consumer trends & innovation). Unlock se adapteaza astfel la noile reguli de marketing care vizeaza raportarea la om in totalitatea sa, si nu doar din rolul de consumator al unei categorii. Noul scop al agentiei este acela de a-ti ajuta clientii sa-ti creasca cota de piata fiind relevanti pentru consumatorii de azi, tehnologizati, super informati si mult mai increzatori in fortele proprii. Unlock ajuta brandurile sa creasca si sa schimbe lumea in bine, pentru oameni.
www.unlock-research.com
. |