Una dintre surprizele acestei editii a proiectului PR Tea de Iasi este schimbarea locatiei - Bistrothèque (parter Moldova Business Center) – ce ne ofera avantajul unui numar mai mare de locuri, avand astfel oportunitatea de a beneficia de mai multi participanti.
Din imbinarea a trei arome ce se regasesc aproape in orice text publicitar, in copywriting: manipulare, persuasiune si seductie, a rezultat tema acestei editii, Maniperseduction. Ceea ce vrem noi este ca, dupa eveniment, participantii sa plece acasa cu un bagaj de cunostinte noi in legatura cu cele trei dimensiuni luate in discutie, referitoare la textele publicitare si la munca unui copywriter.
Nu in ultimul rand trebuie sa va mai spunem si cine va fi invitatul acestei editii PR Tea de Iasi: Gabriel Branescu. Fiind deja o personalitate in domeniu, acesta a intrat in lumea publicitatii in urma cu 13 ani. Profesor la Academia de Teatru si Film din Bucuresti, el isi imparte timpul intre agentia de publicitate pe care a infiintat-o, Eikon7, si diversele proiecte in care este implicat ca producator, scenarist si regizor de film.
Nu mai ramane decat sa va inscrieti pentru a participa, formularul poate fi gasit pe pagina de Facebook PR Tea de Iasi. Va asteptam miercuri, 18 mai, incepand cu ora 17:00, la Bistrothèque, pentru a savura impreuna un ceai cu arome de PR racoroase, tptul pentru a deslusi tainele temei acestei editii.
. |