Worshopul de promovare online este al doilea din seria cursurilor de formare si pregatire a celor care activeaza in industriile creative: Designerul ca antrepenor. Participantii la workshop afla cum se face o strategie, cum se construieste un ecosistem de canale in social media, cum se face o strategie editoriala bazata pe piloni clari de continut, pe rutine editoriale, ce inseamna un calendar editorial sa cum se gandeste o campanie cu influenceri.
Din seria de workshopuri DESIGNERUL CA ANTREPRENOR fac parte:
•Suppy Chain — Logistica si Managementul lantului de aprovizionare — Manufactura in Design Vestimentar
•Strategii de expunere internationala
•Design Meets E-Commerce
Cursurile urmaresc sustinerea designerilor si a celor interesati sa activeze in sectorul creativ prin informatii aplicate, studii de caz si metode de formare ca antreprenor.
Profesionistii in marketing, supply chain, social media, finantare si creditare, management sau antreprenoriat se intalnesc in cadrul workshopurilor Design FEED cu exemple si solutii viabile in zona industriilor creative.
“Workshop-urile Design FEED sunt singurele initiative de educare a designerilor romani care isi propun micsorarea diferentei dintre managementul unui business si viziunea creativa. In 9 ani de design romanesc am reusit sa identificam metodele prin care putem facilita parcursul designerilor catre antreprenoriat si crearea unui brand ca afacere.” – Laura Calin, fondator V for Vintage si co owner Design FEED.
Site: www.thefeed.ro
Eveniment organizat de Design FEED & V for VINTAGE
Sustinut de Banca Transilvania
Despre Design FEED
Lansat la inceputul anului 2017, Design FEED este prima platforma curatoriata de design romanesc contemporan. Scopul platformei este sa promoveze designul contemporan de calitate si sa educe designerii si publicul, prin demersuri active pentru dezvoltarea comunitatii: theFEED.ro
Despre Banca Transilvania
Banca Transilvania este a doua cea mai mare banca din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 7.000 de angajati, aproape 550 de sedii si 2,2 milioane de clienti. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala.
Un proiect Design FEED sustinut de V for VINTAGE si Banca Transilvania
. |