Acum niște ani |
1 februarie 2023 |
1789 • |
A fost ales primul pre?edinte al SUA, George Washington |
1847 • |
Se inaugureaza Teatrul de la Copou din Iasi |
1852 • |
Se naste Ion Luca Caragiale |
1884 • |
A fost publicata prima editie a Oxford English Dictionary |
1894 • |
Se naste Lucian Grigorescu |
1896 • |
Premiera mondiala a operei "Boema" de Puccini, la Torino |
|
|
8 decembrie – “Ziua porților deschise”, la Teatrul de Artă București, la împlinirea a cinci ani de la inaugurarea sălii de spectacole |  | (Teatru) | Pe 8 decembrie 2017, se implinesc cinci ani de cand Teatrul de Arta Bucuresti si-a deschis portile, inaugurand, cu emotie si incredere, mica sala de spectacole din strada Sfantul Stefan nr. 21. | O zi plina de speranta si credinta intr-un vis inalt. Pe 8 decembrie 2017, Teatrul de Arta Bucuresti deschide iarasi “porti”. De aceasta data, catre intimitatea a tot ce au insemnat si inseamna acesti cinci ani si visul care merge mai departe.
Vineri, 8 decembrie 2017, intre orele 17.00 – 22.00, actorul George Constantinescu, fondatorul si directorul Teatrului de Arta Bucuresti, impreuna cu mica sa echipa de profesionisti si cu invitati speciali – actori si regizori care au pus umarul, la propriu, la constructia teatrului – asteapta publicul la o incursiune in culisele, depozitele, greutatile, bucuriile si implinirile Teatrului de Arta Bucuresti.
- Orele 17.00 – 18.00 – intalnire cu presa
- Orele 18.00 – 22.00 – making of Teatrul de Arta Bucuresti – mic tur ghidat, in care publicul va cunoaste teatrul altfel decat il stia, direct de la cei care l-au construit si pe care i-a aplaudat, nu o data, la scena deschisa.
“Se vor vizita cabina tehnica, podul-depozit, decorurile, culisele si cabina actorilor, va prinde cuvant mica istorie a Teatrului de Arta Bucuresti, neauzita pana azi, o istorie aflata inca la inceput, dar intensa si frumoasa.” – George Constantinescu.
Accesul este liber, iar publicul este asteptat cu bucurie, pentru o seara a descoperirilor, a confesiunilor si a impartasirii proiectelor de viitor.



. | |
|
|
|
|