In cele 3 zile de targ, cele 70 de crame romanesti si internationale, prezente individual sau colectiv, au oferit vizitatorilor o selectie impresionanta de vinuri din diferite soiuri, dar si vinuri organice. Cele peste 500 de sortimente puse la dispozitia iubitorilor de vin pentru degustari gratuite au fost savurate de catre cei prezenti.
”La aceasta editie am avut diverse crame, unele dintre acestea cu produse deosebite. De exemplu, unul dintre expozanti este importator de vinuri din Caucaz, acestea bucurandu-se de un foarte mare succes. De asemenea, vinurile moldovenesti au fost o prezenta remarcata de catre vizitatori. S-au bucurat de mare succes si crame consacrate care au venit cu produse noi si crame mici, unele la prima manifestare expozitionala de o asemenea amploare, si avand, inclusiv, succes comercial”,
a declarat Andreea Paunescu, CEO GoodWine.
Printre noutatile editiei cu numarul 23 ale targului GoodWine primite cu entuziasm de catre vizitatori au fost cursurile de initiere in lumea vinului si masterclass-urile organizate in cadrul GoodWine Academy, cursuri care s-au desfasurat cu bilete sold out. Peste 130 de participanti au fost introdusi in fascinanta lume a vinului de catre Diana Pavelescu, una dintre cele mai admirate personalitati de lifestyle oenologic din Romania. Temele abordate au fost diverse, de la notiuni de food&wine pairing, la cursuri despre regiunile si terroir-ul geografiei viticole ale Romaniei, dar si despre vinuri si soiuri de struguri traditional-romanesti.
”Editia de anul acesta a venit cu multe noutati: o noua imagine a targului, o orientare catre educatie, catre producator si catre consumatorul final. Este foarte bine ca am avut o varietate mare de vinuri, atat din Romania, cat si internationale, pentru a fi pe placul tuturor vizitatorilor, oferindu-le posibilitatea de a descoperi noi produse. La aceasta editie am avut o noua componenta – GoodWine Academy. Educatia oamenilor in ceea ce priveste domeniul vinului este foarte importanta. Pana la urma, un om educat stie ce sa bea si ne-am axat pe atragerea unui public tanar. Este caracteristica acestei generatii faptul ca tinerii vor sa stie despre produs, vor o poveste”,
a declarat Diana Pavelescu.
Targul GoodWine a fost prilejul de lansare a unor carti dedicate industriei si iubitorilor de vin, aspiranti sau profesionisti ai domeniului, precum ,,Caietul somelierului. Ghid pentru aspiranti si profesionisti” de Sergiu Nedelea, detinator al titlului de ”Cel mai bun somelier din Romania 2017” sau ”Wine Lover’s Guide into Romanian Treasure”, un indrumar pretios in ceea ce priveste vinurile romanesti, un volum initiat de vinul.ro.
Organizatorii GoodWine vor concepe o serie de evenimente de educatie in domeniul vinului care se vor derula pana la editia cu numarul 24 a acestui targ care va avea loc in noiembrie. De asemenea, acestia anunta ca numarul cramelor care vor participa la evenimentul din noiembrie va fi cel putin dublu.
. |