Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
20 aprilie 2024
Recomandări
Sponsorizare importantă în domeniul educațional
(Viață)
Nuclearelectrica devine cel mai mare sponsor al Asociatiei BookLand, sustinand continuitatea demersurilor cultural-educationale ale acesteia. In Romania numarul elevilor a scazut cu peste 30% de la Revolutie incoace, 50,000 copii renuntand anual la studii (unul din cinci tineri cu varsta intre 18 si 24 ani), potrivit ultimelor date ale Institutului National de Statistica (INS).
Doar trei din cinci elevi care au promovat anii terminali de liceu au reusit sa obtina diploma de bacalaureat, 42% dintre ei fiind practic analfabeti functional si social fata de media europeana de 20%.

Pentru a convinge tinerii de importanta educatiei, parintilor si dascalilor li s-au alaturat in ultimii ani varii organizatii neguvernamentale care implementeaza programe si actiuni specifice. Una dintre acestea este si Asociatia BookLand, care in ultimii 9 ani – prin targurile de carte, conferintele si taberele culturale – le ofera consecvent tinerilor din 23 orase o oportunitate excelenta de dezvoltare prin discutii libere, bazate pe interactiunea directa cu profesionisti consacrati, care-i incurajeaza si motiveaza prin exemplu personal sa faca alegerile potrivite in viata, povestindu-le despre provocarile care-i asteapta dar care nu trebuie sa-i opreasca din a-si urma vocatia.

Ca sa ajunga sa dialogheze cu tinerii prin speakerii invitati, Asociatia BookLand atrage de partea sa in fiecare oras managementul institutiilor de invatamant, parteneri neguvernamentali, media locala si formatori de opinie, investind si in platformele de comunicare sociala. Aflate la a 6a editie, cei peste 2,000 speakeri au interactionat cu peste 100,000 liceeni si studenti prezenti in resedintele de judet in care Conferintele BookLand Evolution se desfasoara. Intalnirile sunt pline de efervescenta, dialogul fiind presarat cu jocuri si concursuri de cultura generala, multi tineri alegandu-si mentori dintre speakerii invitati. Pe langa exemplul personal dat, speakerii ii indruma pe copii sa se implice in activitati extrascolare, sa sustina activitati de voluntariat sau internship si sa citeasca lucrari din domeniile favorite.

„Singura modalitate ca un stat, o industrie sa isi asigure competentele viitoare, simplu spus sa-si asigure performanta, este sa se implice direct in programe de sustinere si educare a tinerilor. Expectativa ca acestia vor veni singuri este una profund gresita. Eforturile trebuie sa fie intotdeauna de  sus in jos, de la industrie catre tineri. Activam intr-un mediu competitiv, unul in care competentele sunt vanate, iar atragerea si formarea acestora trebuie sa devina o prioritate. Investitia in tineri, in educarea si cresterea lor este singura solutie. Implicarea directa, una care sa raspunda nevoilor si intereselor poate transforma un trend de migrare intr-un pool de tineri inteligenti si competenti implicati in proiecte romanesti.”
– declara Cosmin Ghita, CEO Nuclearelectrica

„Cand am primit vestea buna de la Nuclearelectrica, nu ne-a venit sa credem. Sponsorizarea acordata ne asigura desfasurarea activitatii pentru restul anului 2019. Suntem onorati de acest parteneriat si felicitam intreaga echipa administrativa a Nuclearelectrica pentru deschiderea de care da dovada in ceea ce priveste sustinerea proiectelor educationale. Ne bucura nespus increderea pe care ne-au acordat-o, pentru ca datorita acestui ajutor financiar vom reusi de acum incolo sa invitam personalitati importante in Conferintele noastre, acoperindu-le costurile de deplasare-cazare, lucru pe care pana acum nu ni l-am permis. Totodata, vom investi mai mult in calitatea inregistrarilor video si in promovarea discursurilor catre tinerii din intreaga tara pe care nu reusim sa ii avem fizic alaturi de noi. Iar in taberele noastre coolturale vom oferi suplimentar locuri gratuite copiilor eminenti fara posibilitati materiale.”
– declara Mihaela Petrovan, Presedinte Asociatia BookLand

BookLand

BookLand a luat nastere in 2011, ca prim targ urban de carte in mall, piete si parcuri. S-a dezvoltat intr-o caravana nationala care a vizitat anual peste 40 orase. Tabara Coolturala BookLand, Conferintele BookLand Evolution si www.inPractica.ro completeaza abordarea social-educationala asumata. Conferintele BookLand Evolution s-au intalnit cu peste 100,000 tineri carora peste 2,000 speakeri le-au oferit cele mai bune sfaturi si recomandari. Iar in cadrul Taberelor Coolturale BookLand, sub deviza “Cel mai inteligent mod de a te distra!”,  peste 1,000 tineri au fost incurajati prin workshop-urile si lectura zilnica sa pretuiasca timpul liber si echilibrul fin dintre distractie si educatie.

Nuclearelectrica

.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate