Cu ocazia Târgului de Crăciun de la Sibiu, Casa Lidl își redeschide porțile și celebrează tradițiile specifice sărbătorilor de iarnă | |
(Viață) |
In perioada 15 noiembrie – 15 decembrie, odata cu inaugurarea Targului de Craciun din Sibiu, Lidl redeschide Casa Lidl cu o zona dedicata brandului de dulciuri Favorina, in care celebreaza traditiile si experientele specifice sarbatorilor de iarna. Situata in Piata Mica 10, Casa Lidl va fi deschisa oaspetilor in fiecare weekend, cu expozitii interactive, spectacole de teatru de papusi si improvizatie, precum si ateliere creative. |
Casa Lidl si-a deschis prima data portile pe data de 15 iunie, iar dupa 3 luni de experiente culturale, expozitii, workshop-uri si incursiuni in traditiile si mestesugurile locale, ea se redeschide sub conceptul Favorina. Astfel, Casa Lidl se va transforma intr-un spatiu cultural unde spiritul sarbatorilor de Craciun este adus prin traditii, degustari dulci si experiente interactive, deopotriva pentru copii si adulti. In fiecare weekend din perioada 15 noiembrie – 15 decembrie, oaspetii sunt intampinati intr-un cadru festiv de Domnita Gourmescu, care ii va conduce intr-un tur interactiv.
Turul incepe cu zona expozitionala ce prezinta o incursiune in povestea brandului Camara Noastra, lansat de Lidl in 2015. Tot aici, sunt prezentate istoriile ilustrate ale preparatelor traditionale din fiecare regiune din Romania, lansate la Muzeul Camarilor Romanesti, un proiect prin care retailerul a cautat prima reteta a unui client, pe care sa o transforme intr-un produs Lidl. In acelasi spatiu, vizitatorii pot descoperi retete ale unor preparate specifice doar anumitor zone ale tarii, descoperite de Lidl in incercarea de a identifica un nou produs care sa ajunga in magazinele sale si prezentate pentru prima oara in anul 2018, la Muzeul Bucatelor Ascunse.
Incursiunea in istoria gastronomiei romanesti este urmata de momente de teatru si improvizatie, ce au loc in sala Favorina. Aici, sunt organizate spectacole de teatru cu papusi pentru copii, cu tematica specifica sarbatorilor de iarna, dar si spectacole de improvizatie pentru adulti si adolescenti, in care acestia se pot implica cu replici proprii, teme si sugestii, in construirea unei experiente si povesti memorabile. Tot pentru cei mici, in sala Atelier sunt organizate ateliere prin care isi pot confectiona propriile decoratiuni pentru brad.
Inscrierile pentru participarea la tururi se desfasoara pe surprize.lidl.ro/casalidl/favorina, iar in ziua deschiderii, pe 15 noiembrie, odata cu inaugurarea Targului de Craciun de la Sibiu, Casa Lidl Favorina poate fi vizitata fara rezervare.
Anul acesta, Lidl este partener al Targului de Craciun de la Sibiu, iar pe langa experientele organizate la Casa Lidl, va sustine si workshop-urile din Atelierul lui Mos Craciun. De asemenea, Lidl celebreaza sarbatorile de iarna spunand povestea obiceiurilor reale ale romanilor cu ocazia Craciunului, prin noua campanie de brand Favorina, expusa in cea mai noua melodie semnata de Delia si Oana Cosanzeana.
Casa Lidl este noua initiativa prin care Lidl sustine proiectul Sibiu – Regiune Gastronomica Europeana 2019, dupa ce anul trecut retailerul a celebrat parteneriatul prin lansarea Saptamanilor Sibiene. Inca de la intrarea pe piata din Romania, relatiile cu producatorii locali au fost o prioritate pentru Lidl, unul dintre obiectivele sale de responsabilitate sociala fiind dezvoltarea unor parteneriate pe termen lung cu acestia. Din acest demers face parte si parteneriatul retailerului cu Sibiu - Regiune Europeana Gastronomica 2019, care isi propune sa faca aceasta regiune cunoscuta la nivel european prin produsele traditionale si locale, prin modul in care cultura si creativitatea permit imbinarea armonioasa a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o pozitionare mai buna a Sibiului in pietele de productie si consum, dar si la completarea si diversificarea experientei turistilor in aceasta zona.
. | |
|
|