Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
1 iulie 2022
Recomandări
Curtea Veche Publishing recunoscută cu 4 premii importante pentru maratonul pro-vaccinare #BookAVax
(Viață)
Echipa de comunicare a editurii Curtea Veche a fost recunoscuta recent cu distinctii la cele mai importante premii de PR si marketing online, pentru o campanie desfasurata in luna mai a acestui an. Maratonul pro-informare „Book a vax” („O carte pentru un vaccin”) a creat o dezbatere relevanta despre vaccinare si a motivat in doar o saptamana 7500 de persoane sa vina in librarii cu adeverinta de vaccinare pentru a primi o carte in dar.
Aur la categoria Crisis & Risk Management din cadrul Romanian PR Award (cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul Relatiilor Publice), Aur la categoria Digital Platforms - Viral Non Video si Silver la categoria Digital Campaigns - Others din cadrul Internetics (festivalul de inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online). Bronz la categoria Special projects din cadrul Webstock (cel mai mare eveniment de social media si comunicare online din Romania) – sunt distinctiile primite pana acum de echipa editurii.

Faptul ca romanii sunt pe ultimul loc la citit in Europa are impact direct asupra sanatatii colective. Arma esentiala impotriva dezinformarii este antrenamentul corect al mintii, realizat la orice varsta prin lectura. Intrucat criza sanitara a fost si este dublata de o avalansa de fake news, editura Curtea Veche si-a asumat misiunea de a lupta impotriva pandemiei prin combaterea dezinformarii. Astfel, intre 7 si 16 mai 2021, a dezvoltat prima campanie de brand din Romania de sustinere a vaccinarii ca decizie informata corect.

Intr-o prima etapa a campaniei, editura a organizat, in paralel cu primul maraton de vaccinare al autoritatilor, un maraton-suport printr-un spatiu virtual de discutie: timp de o zi intreaga, printr-un live streaming, medici, psihologi, antropologi, persoane publice si autori ai editurii au intrat in dialog cu cititorii, aducand perspective diferite asupra crizei sanitare. In cea de a doua etapa, editura Curtea Veche a oferit o carte la alegere din portofoliul sau celor care s-au vaccinat in perioada 7-16 mai si au prezentat dovada intr-una dintre librariile Diverta din Bucuresti. 100% organic, campania a ajuns la peste 6,5 milioane de romani si la cererea publicului a fost extinsa la nivel national.

Nu este pentru prima oara cand echipa de comunicare a editurii este recunoscuta cu astfel de distinctii, in trecut castigand numeroase premii pentru campanii de promovare cu vizibilitate foarte mare sau campanii de comunicare cu impact real in comunitate. Recent, campania #TimpulSaCitim, realizata impreuna cu Asociatia Curtea Veche si Leo Burnett Bucharest, a fost nominalizata la Global Effies 2021 si inclusa pe lista WARC - top 100 global most effective campaigns, performanta unica pentru o editura din Romania.




.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate