Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
4 mai 2024
Recomandări
Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează „The Boring Phone”
(Viață)
* Heineken® si brand-ul american si retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care isi propune sa ajute oamenii sa realizeze ca se pot bucura mai mult de vietile lor cand acestea au mai putina legatura cu telefonul.
* Produs de Human Mobile Devices (HMD), “The Boring Phone” se intoarce la origini, pentru ca nu ofera access la internet, retele sociale sau alte aplicatii.
* Construind in continuare pe ideea de “deconectare digitala”, HMD debuteaza cu un parteneriat anuntat la conferinta MWC in 2024, prin care va produce dispozitive pentru marcile Heineken si Bodega.
* Dispozitivul va fi dezvaluit joi, 18 aprilie, la standul “pop-up” al celor de la Bodega in cadrul Milan Design Week, cel mai mare festival de design si inovatie din lume.
* In urma unui studiu care arata ca 90% dintre oameni recunosc ca obisnuiesc sa dea scroll pe telefon cand ies in oras, Heineken® a ascultat nevoile tinerilor adulti care doresc sa se deconecteze de la dispozitivele lor.

Heineken®, in colaborare cu Bodega, creatorii de bun-gust in materie de moda si street culture, lanseaza „The Boring Phone”, produs de Human Mobile Devices (HMD).

Capabilitatile limitate ale telefoanelor „dumb” – care sunt proiectate sa aiba caracteristici tehnologice reduse – au ca scop incurajarea conexiunilor sanatoase intre oameni in timpul iesirilor in oras, prin deconectarea de la smartphone-uri.

Pentru ca smartphone-urile au ajuns sa aiba specificatii atat de avansate si sa fie atat de captivante pentru utilizatori, este din ce in ce mai usor sa ne conectam la lumea online, si totodata din ce in ce mai greu sa traim in prezent. Produs de inovatorul in tehnologii mobile, Human Mobile Devices (HMD), Heineken® x Bodega Boring Phone reduce posibilitatea ca telefoanele sa ne acapareze atentia. Este proiectat intentionat sa aiba doar functiile de baza de care avem nevoie cand iesim seara in oras si principalele sale utilizari sunt apelurile si SMS-urile.

Carcasa transparenta a telefonului si autocolantele cu holograma sunt inspirate de pasiunea Generatiei Z pentru moda „Newtro” („new retro”) si amintesc de telefoanele de la inceputul anilor 2000. Fara specificatiile comode ale lumii moderne, pe telefon nu se pot descarca aplicatii de social media sau orice altceva care poate sa ne distraga de la prezent. Si pe deasupra bateria dureaza o saptamana in stand by si 20 de ore in apeluri.

Pe masura ce smartphone-urile incep sa domine atentia utilizatorilor la nivel global din ce in ce mai mult, un studiu recent comandat de Heineken® arata ca Zillenialii* din Marea Britanie si SUA marturisesc ca sufera de „doom scrolling” (dau scroll pe telefon la nesfarsit) in timp ce socializeaza cu prietenii si familia – se uita pe device-uri de sapte ori pe seara, in medie.

Cand vine vorba de lucrurile care le capteaza atentia cel mai mult, doua treimi dintre respondenti marturisesc ca se uita pe social media (62%) cand isi petrec timpul cu alte persoane, si peste o treime (36%) au spus ca isi verifica email-urile. Trei din zece (30%) au recunoscut ca se joaca pe ascuns in loc sa interactioneze cu prietenii si familia.

Insa, peste o treime (37%) zic ca se uita pe telefon mult prea des cand sunt in situatii sociale, si lucrurile pot fi privite din alta perspectiva, dat fiind ca 32% dintre respondenti recunosc ca le-ar placea sa se poata deconecta de la telefoane in timpul iesirilor.

In mod incurajator, una din cinci persoane (22%) au spus ca isi opresc telefoanele sau le lasa acasa inainte de ocazii sociale. Si doua din cinci persoane (38%) zic ca iau in considerare aceste optiuni.

Heineken® si Bodega au demarat acest parteneriat pentru a ne arata ca ne putem bucura mai mult de vietile noastre, atunci cand acestea sunt mai putin legate de telefon.

Nabil Nasser, Global Head la Heineken®, spune: „Cu totii avem nevoie de o pauza de la toate tehnologiile smart care ne distrag atentia. Studiul nostru a aratat ca acest lucru este si mai important pentru Generatiile Z si Millennials. Cand am vorbit cu acestia despre obiceiurile de folosire a smartphone-urilor, am realizat destul de repede ca multi considera ca sunt obisnuiti sa se lase acaparati de dispozitive in situatii sociale, dar totodata recunosc ca nu vor sa renunte in totalitate la telefon. Noua, celor de la Heineken®, ne place sa incurajam momentele de conexiune autentica si sa ii ajutam pe oameni sa simta bucuria adevarata a timpului petrecut alaturi de cei dragi. Cand am creat «The Boring Phone», ne-am intors la origini, la o tehnologie elementara, pentru a-i ajuta pe oameni sa aiba parte de conexiuni adevarate la o bere in oras, fara sa fie distrasi de notificarile constante de pe telefoane.


La inceputul lui 2023 am observat ceva interesant in comportamentul Generatiei Z din SUA. Incepusera sa reduca din timpul petrecut in fata ecranelor, inlocuind smartphone-urile cu telefoane simple. Fiindca suntem fani declarati ai deconectarii de la lumea digitala, suntem extrem de bucurosi sa anuntam lansarea «The Boring Phone», alaturi de Heineken si Bodega. Si cu siguranta vom vedea conversatii mai conectate cand iesim in oras, de acum inainte”, a declarat Lars Silberbauer, CMO Human Mobile Devices (HMD), liderul european in inovatie si producerea de dispozitive mobile. 


Oliver Mak, co-fondator Bodega adauga: „La Bodega consideram ca suntem o punte intre culturi si tineri. Astfel ca, atunci cand Heineken au venit catre noi pentru a colabora intr-un proiect gandit cu exact acest scop, ne-am implicat cu bucurie. Cu toate ca am crescut inconjurati de tehnologie, noi, toti cei din Generatia Z si Millennials, am inceput sa recunoastem ca dependenta de telefoane ne afecteaza capacitatea de a avea conexiuni umane reale. Ceea ce apoi ne reduce abilitatile de a ne distra, si, la nivel macro, de a evolua cultural.

Smartphone-urile pot fi prea captivante, deci am vrut ca design-ul sa fie plictisitor. Ne-am inspirat foarte mult din miscarea «Newtro» si am vrut sa reinterpretam un obiect cultural emblematic din trecut pe care oamenii mai tineri din generatia Zillennials s-ar putea sa nu il cunoasca. Suntem nerabdatori sa vedem reactiile la «The Boring Phone», care reprezinta uniunea viziunii noastre asupra unei lumi mai creative si dorinta de a crea o comunitate. Ceea ce va insemna iesiri mai frumoase cu cei dragi.

Producatorul muzical britanic, devenit cunoscut in Ibiza, TSHA, care a inceput sa fie unul dintre cei mai interesanti artisti tineri din industrie, va sarbatori lansarea „The Boring Phone” cu un concurs dedicat fanilor sai, dupa ce a inteles cum se simte cand tehnologiile smart ii detaseaza de prezent pe cei care participa la festivaluri de muzica.


THSA spune: „Ca artist, vrei sa fii conectat cu publicul, ca sa stii daca se simt bine. Dar e greu sa faci asta cand te uiti peste pupitru si vezi o mare de smartphone-uri care te orbesc cu bliturile. Mi-ar placea sa vad o lume in care intram la festival si pur si simplu ne bucuram de prezent; ne conectam cu artistii, cu prietenii nostrii si pur si simplu ne distram. Telefonul Heineken x Bodega Boring Phone este antidotul perfect pentru iesirile in oras intrerupte in mod constant de tehnologiile smart.

Heineken® si Bodega vor dezvalui „The Boring Phone” la Milan Design Week, joi (18 aprilie), cu o petrecere care va fi gazduita de colaboratorii lor, HMD. Petrecareti din toata lumea vor primi apoi telefoane care le vor permite sa se deconecteze si sa-si redobandeasca timpul de calitate alaturi de prieteni, familie si cei dragi si sa se bucure de conexiuni adevarate.

In iunie va urma si lansarea unei aplicatii care va transforma smartphone-urile in telefoane „plictisitoare”, adresata in special celor care nu vor reusi sa traiasca experienta „The Boring Phone”.

Pentru mai multe despre „The Boring Phone” si de ce renuntarea la tehnologiile smart cand iesim in oras e o idee buna, aici: www.heineken.com/theboringphone.


Despre studiu*:

Heineken a comandat un studiu ce a fost realizat pe un esation de 4.000 de tineri din Generatiile Z si Millennials, cu totii majori si utilizatori de smartphone-uri (2.000 in Marea Britanie si 2.000 in SUA). Acesta a fost realizat de catre OnePoll, in martie 2024. Datele pot fi separate si in rezultate demografice specifice pentru Marea Britanie/SUA/Generatia Z/Millennials la cerere. Tot la cerere pot fi solicitate date din Italia, Brazilia, Germania si Mexic.


Despre “The Boring Phone”

Dimensiuni    108 x 55 x 18,9 mm, 123 g
Ecrane    Intern: 2.8” QVGA | Extern: 1.77" QQVGA
Camera    0,3 MP + blit LED
Design    telefon ergonomic cu clapeta si DualSIM
Audio    radio FM (cu casti conectate sau fara casti)
Conectivitate    2G, 3G, 4G | Bluetooth 4.2 | mufa jack 3.5mm AV | port Micro USB

Baterie    1.450 mAh (inlocuibila)
Pana la 6 ore de apeluri 3G/4G. Pana la 20 de ore de apeluri in retele 2G. Pana la o saptamana in stand by.
Stocare    Interna: 128 MB | Slot MicroSD ce suporta carduri de pana la 32GB
Incarcare    Port Micro USB

////

Fondata in 2006 ca un magazin-concept de retail care uneste cultura strazii si moda contemporana, Bodega a evoluat intr-un creator de gust de renume mondial, activand in retailul traditional, comertul electronic, arta experientiala si design. Cu sediul in Boston (Massachusetts) si Los Angeles, magazinul experimental complet secret al celor de la Bodega a fost descris ca o instalatie artistica vie si este una dintre cele discutate experiente de pe planeta. Mai multe aici: https://bdgastore.com/

///

HEINEKEN® este producatorul de bere cel mai prezent in lume. Este creatorul si promotorul cel mai mare al berii si cidrului premium. Cu brand-ul Heineken® in frunte, Grupul are un portofoliu de peste 300 de beri si tipuri de cidru la nivel international, regional si local. Sunt dedicati inovarii, investitiilor pe termen lung, vanzarilor disciplinate si sunt centrati pe managementul costurilor. Prin platforma “Brewing a Better World”, sustenabilitatea a devenit parte integranta a business-ului. HEINEKEN® are o prezenta geografica echilibrata, fiind lideri de piata atat in tarile dezvoltate, cat si pe pietele emergente. Au peste 85.000 de angajati si opereaza fabrici producatoare de bere, malt, cidru si alte unitati de productie in peste 70 de tari. Actiunile Heineken® N.V. si Heineken® Holding N.V. se tranzactioneaza pe bursa Euronext din Amsterdam. Preturile actiunilor pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA si pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS. HEINEKEN® detine doua programe American Depositary Receipt (ADR): Heineken® N.V. (OTCQX: HEINY) si Heineken® Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

///

HMD vine de la Human Mobile Devices. La HMD totul incepe cu ascultarea nevoilor adevarate ale oamenilor. Consumatorilor HMD le pasa de planeta, se simt adesea coplesiti de dispozitive digitale si sunt atenti la buget. In calitate de lider european pe piata producatoare de smartphone-uri, acestia incurajeaza reparabilitatea telefoanelor si deconectarea de la device-urile digitale. Incepand cu acest an, portofoliul companiei a fost imbunatatit cu dispozitive originale HMD si parteneriate interesante. Mai multe aici: www.hmd.com.

.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate