Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
8 septembrie 2024
Recomandări
Cele mai inspirate idei de proiecte culturale se lansează la Școala de Vară Culturadata
(Viață)
Scoala de Vara Culturadata „Managementul si marketingul proiectelor culturale” – Editia a IV-a, organizata gratuit de Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala (INCFC) si dedicata tinerei generatii, va avea loc intre 1 si 5 iulie 2024 la Modul Carturesti (Strada Academiei, nr. 18-20, Bucuresti).
Timp de cinci zile, 25 de studenti de la facultati cu profil artistic, umanist si economic din Romania si Republica Moldova, vor descoperi resursele si solutiile pentru numeroasele provocari si oportunitati existente in lumea culturala, alaturi de formatorii: conf. univ. dr. Carmen Croitoru – Director General INCFC, dr. Raluca Radoi – Director Formare-Dezvoltare INCFC si CDA drd. Cristian Avram – Director de Marketing, Opera Nationala Romana Cluj-Napoca.

Editiile anterioare au reprezentat un adevarat succes care s-a datorat, in primul rand, profesionalismului si dedicarii formatorilor si invitatilor, dar si entuziasmului participantilor fata de experienta de invatare interactiva, care a facilitat punerea in practica a propriilor idei de proiecte culturale.

Cred ca Scoala de Vara Culturadata este o rampa de pornire de unde am putut acumula informatii care sa ma ajute mai departe sa pun bazele unor proiecte culturale.” - Diana Coropca, Centrul de Excelenta in Studiul Imaginii (CESI), Universitatea din Bucuresti, absolventa a Scolii de Vara Culturadata, editia a III-a.

Pentru al patrulea an consecutiv, Scoala de Vara Culturadata ofera tinerilor participanti ocazia perfecta de a explora si a invata, in echipa, despre provocarile si oportunitatile din domeniul managementului si marketingului cultural.

Cel mai interesant lucru pe care l-am descoperit prin intermediul acestei Scoli de Vara este faptul ca atunci cand ai o echipa, orice idee poate sa se concretizeze si sa devina realitate.” - Mariuca Dragoi, Facultatea de Istorie, Universitatea din Bucuresti, absolventa a Scolii de Vara Culturadata, editia a II-a.

Cand zici management si marketing de proiect cultural ti se pare ca o sa fie ceva foarte complicat si o sa pleci frustrat, insa informatia a fost bine structurata, predata gradual, accesibila si usor de preluat.” - Alexandru Lazarescu, Facultatea de Teatru, UNATC „I.L. Caragiale”, absolvent al Scolii de Vara Culturadata, editia I.

Cursul este menit sa ii aduca pe managerii culturali si specialistii in marketing cultural „de maine” mai aproape de chemarea lor, iar inscrierile se pot face pana miercuri, 19 iunie 2024.

Studentii si masteranzii interesati sa participe sunt invitati sa completeze formularul de inscriere disponibil online, iar in baza informatiilor primite, vor fi selectati 25 de participanti. La finalul Scolii de Vara, acestia vor primi un Certificat de participare, recunoscut la nivel national.


Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala (INCFC), aflat in subordinea Ministerului Culturii, este singurul institut national care are ca obiective studierea, cercetarea si furnizarea de date statistice pentru domeniul culturii, precum si formarea continua a celor care aleg o cariera in sectorul ocupational cultura.

.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate