Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
21 noiembrie 2024
1694 • Se naste Voltaire, scriitor ?i filozof francez (m. 1778)
1783 • În Franta a avut loc primul zbor din lume al unor oameni de stiinta într-un balon cu aer cald
1784 • Împaratul Iosif al II–lea al Austriei ordona reprimarea Rascoalei conduse de Horea
1877 • Thomas Edison anunta inventia sa: fonograful, o masina care poate înregistra sunete
1895 • Se naste Traian Grozavescu, tenor român (d. 1927)
1898 • Se naste René Magritte, pictor belgian (d. 1967)
Recomandări
CBRE România aduce la București târgul neconvențional de job-uri Noaptea Companiilor
(Viață)
CBRE Romania, liderul pietei locale de consultanta imobiliara si al segmentului de birouri, preia franciza Noaptea Companiilor, un targ neconventional de job-uri si prezentari de firme la sediul acestora, aducand conceptul pentru prima data la Bucuresti. Ajuns la a sasea editie la nivel national, evenimentul se va desfasura intre 16 si 17 octombrie in Capitala.
Acesta va oferi companiilor oportunitatea de a-si intampina candidatii la sediul propriu, intr-un mod autentic si captivant, redefinind astfel interactiunea cu potentialii angajati.

Biroul joaca un rol esential atat in viata unei organizatii, cat si in bunastarea angajatilor. Din pozitia de lideri in domeniul consultantei imobiliare pe zona de office, decizia de a prelua franciza Noaptea Companiilor si de a organiza prima editie din Bucuresti a fost o extensie fireasca si o initiativa creativa menita sa revitalizeze conceptele de «birou» si «sediu de companie». In cadrul acestui targ de joburi unic, companiile participante vor avea posibilitatea sa-si prezinte sediul si cultura organizationala direct de «acasa», creand astfel o legatura autentica si atractiva cu potentialii angajati. Evenimentul s-a consolidat in Cluj-Napoca, intr-un format bine controlat, si este pregatit acum sa abordeze piata diversificata si extinsa din Bucuresti”, a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE Romania.

Tudor Ionescu - CBRE Romania

Evenimentul a fost lansat in 2019 la Cluj-Napoca, pentru ca din 2023 sa fie extins si pe pietele din Iasi si Targu Mures. In contextul pandemiei de Covid-19, targul a fost organizat in 2019 si apoi incepand cu 2022 si a strans, in total, 85 de companii participante in acesti ani.  Cu un concept unic si in capitala, Noaptea Companiilor alaturi de CBRE ofera firmelor ocazia de a deschide birourile, pe timpul noptii, pentru cei interesati, lansand in acelasi timp activari care au rolul de a oferi candidatilor o imagine fidela a valorilor din cadrul organizatiei.

Suntem incantati de parteneriatul cu CBRE Romania pentru lansarea NCO la Bucuresti. CBRE Romania are o intelegere profunda a nevoilor companiilor, mai ales in sectorul de birouri, si suntem convinsi ca aceasta colaborare va propulsa Noaptea Companiilor la urmatorul nivel. Extinderea pe piata din Capitala reprezinta un pas major in misiunea noastra de a conecta brandurile cu talentele potrivite intr-un mod inovator si eficient. Ne dorim ca acest eveniment sa devina o platforma de referinta, aducand beneficii semnificative companiilor si vizitatorilor”, a declarat Péter Szász, fondatorul NCO.

Péter Szász

Noaptea Companiilor atrage o diversitate de participanti, firmele avand ocazia sa interactioneze cu un public variat. La nivelul anului trecut, 47% dintre cei care au trecut pragul companiilor inscrise in proiect au fost studenti, 30% profesionisti angajati, 17% absolventi recenti si 6% freelanceri. Peste 60% dintre vizitatori aveau varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, 25% erau intre 25 si 34 de ani, iar 13% aveau peste 35 de ani.

Bucurestiul este cel mai mare centru universitar al Romaniei, iar lansarea Noptii Companiilor alaturi de CBRE este un pas firesc in contextul in care majoritatea participantilor sunt studenti. De asemenea, piata muncii din Capitala este una dinamica, ce se confrunta in ultimii ani cu nevoia stringenta de a atrage talente”, a mai spus Tudor Ionescu.

Pentru editia din 2024, CBRE Romania a captat pana in prezent interesul unor companii de top din diverse domenii, precum IT&C, finante, productie, consultanta si gaming, care doresc sa-si creasca vizibilitatea si atractivitatea pe piata muncii prin participarea la acest proiect inovator.
Vizitatorii au ocazia sa exploreze 2-3 companii in noaptea evenimentului, luand parte la workshopuri si interactionand direct cu angajatii si mediul de lucru al acestora. In cadrul acestui format, este recomandat ca participantii sa aleaga companiile in functie de programul oferit si de relevanta acestuia pentru cariera lor profesionala.

De la pozitie si accesibilitate, pana la un design arhitectural optim, biroul trebuie sa reflecte mai mult decat activitatea companiei; ar trebui sa povesteasca despre istoria, oamenii si cultura acesteia, aratand cum functioneaza organizatia. In esenta, biroul reprezinta identitatea unei companii”, a adaugat Tudor Ionescu.

Participarea la Noaptea Companiilor alaturi de CBRE Romania redefineste strategiile de recrutare si constituie o platforma inedita pentru firme de a-si construi si consolida imaginea de brand, conectandu-se direct cu viitorii angajati intr-un format atipic.

###

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBRE), o companie listata in Fortune 500 si S&P 500 cu sediul in Dallas, este cea mai mare firma de servicii si investitii imobiliare comerciale din lume (pe baza veniturilor din 2022). Compania are peste 115.000 de angajati care deservesc clienti din mai mult de 100 de tari. In Romania, CBRE deserveste o gama diversa de clienti cu o suita integrata de servicii, inclusiv facilitati, tranzactii si management de proiect; gestionarea proprietatii; gestionarea investitiilor; estimare si evaluare de proprietati; leasing imobiliar; consultanta strategica; vanzari de proprietati; servicii ipotecare si servicii de dezvoltare. Pentru mai multe informatii vizitati www.cbre.ro sau pagina de LinkedIn CBRE Romania.

Noaptea Companiilor (NCO), targ neconventional de locuri de munca si prezentari de companii la sediile acestora, s-a infiintat in 2019, la Cluj. In 2024, NCO se afla la a patra editie la Cluj, la a doua editie la Iasi si Targu Mures, si se desfasoara pentru prima data la Bucuresti, Brasov si Sibiu. NCO este un concept deja consacrat in ceea ce priveste employer brandingul si recrutarea.  Evenimentul este destinat companiilor care vor sa prezinte, la propriul sediu, cultura organizationala, conditiile de munca si valorile specifice firmei. De asemenea, NCO se adreseaza si vizitatorilor - pentru care conceptul si posibilitatea de a intra in ”culisele” companiilor este foarte atractiv si pe multi ii ajuta in dezvoltarea profesionala. An de an, vizitatorii au fost asteptati de companii din domenii diverse: de la constructii la IT, de la industria automotive la proiectare instalatii ori agricultura, de la protectie impotriva incendiilor la securitate cibernetica. Mai multe informatii puteti citi pe www.noapteacompaniilor.ro sau pe conturile de LinkedIn, Facebook si Instagram Noaptea Companiilor.
.



Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate