Reactiile spectatorilor si ale criticilor au fost entuziaste: „Ceva se intampla la Opereta. Inca nu inteleg ce, dar e al naibii de interesant”; „Oamenii acestia frumosi m-au lasat astazi fara cuvinte!”; „Stiam ca va fi un spectacol fain, insa acesta a fost cu mult peste asteptari” - sunt doar o mica parte dintre reactiile spectatorilor pe retelele de social media.
De asemenea, presa de specialitate a confirmat impactul acestei premiere: „Si in Romania poate exista musical de calitate” (Bucuresti City News), „Probabil ca, mai buna decat orice cronica, e experimentarea pe propria piele” (PressHub).
Un nou inceput: Teatrul National de Opereta si Musical „Ion Dacian” isi lanseaza noua identitate vizuala
In contextul acestui succes, teatrul isi reafirma noua viziune, orientata spre viitor prin adoptarea unei noi identitati vizuale, ce reflecta modernitatea si dinamismul actualei directii artistice. Noul logo simbolizeaza o viziune contemporana asupra spectacolului muzical, pastrand respectul pentru traditie, subliniind conceptul arhitectonic al sediului institutiei (less is more) si versatilitatea unui repertoriu eclectic.
„Romeo & Julieta” a demonstrat ca publicul iubeste musicalul de calitate, iar misiunea noastra este sa livram productii relevante si captivante. Cu aceasta noua identitate vizuala, Teatrul National de Opereta si Musical „Ion Dacian” face un pas spre viitor”, a declarat dl Radu Petrovici, directorul general al institutiei.
De asemenea, pe 9 mai, teatrul va organiza un eveniment de presa in cadrul caruia vor fi prezentate detalii despre noua viziune artistica si despre evenimentele viitoare.
Pentru mai multe detalii despre program si bilete, vizitati www.opereta.ro sau urmariti-ne pe retelele sociale.
. |