Proiectul ATELIERE construieste un cadru de interactiune intre studenti si specialisti, cu scopul de a sustine o dezvoltarea continua in plan profesional, dar si personal. Fiecare sesiune este alcatuita dintr-o parte teoretica si una practica. Partea teoretica este prezentata pe intelesul oricarui doritor de a trece granita continuturilor informationale acumulate in cadrul cursurilor si seminariilor de la facultate si de a fi ancorat in realitatea mediului economic. Partea practica este constituita din aplicatii realizate prin lucru in echipa pentru a definitiva insusirea informatiilor livrate de specialistii ce lucreaza in sfera marketingului. Vom avea grija sa diferentiem cele mai bune idei si strategii si vom lucra la imbunatatirea celor mai putin potrivite, astfel incât la sfârsit sa ne fie aproape imposibil sa alegem care merita premiata.
Studentii pot face cunostinta cu prietenii marketingului, Guerilla Marketing, Online Marketing si Content Marketing, la ATELIERE, prin intemediul celor trei workshop-uri. Primul atelier, „Marketing neconvetional”, este dedicat subiectului Guerilla Marketing si va fi sustinut de Ciprian IONESCU. Urmatoare optiune va aduce in fata participantilor Online Marketingul, prin workshop-ul „Digital marketing: Revolutia Tech in comunicare”, ce va fi sustinut de Paula CLAPON. Al treilea atelier, „Introducere in content marketing”, va fi coordonat de Georgiana GHICIUC.
Pentru a participa la unul dintre cele trei workshop-uri propuse, studentii se pot inscrie prin completarea unui formular, ce poate fi accesat prin intermediul link-ului: http://goo.gl/forms/8FZOcYyK0q. Asteptam raspunsurile celor interesati in perioada 1 aprilie – 17 aprilie. Taxa de participare este de 10 lei, iar fiecare workshop accepta un numar de 16 participanti. Criteriul de selectie este in functie de rapiditatea trimiterii formularului de inscriere, astfel incât cel care va avea prioritate va fi cel care va trimite primul formularul de inscriere.
Fii maestru pentru o zi si ofera-ti oportunitatea de a fi cu un pas mai aproape de a deveni un marketer de succes!
. |