Grolsch i-a provocat pe cei mai creativi dintre experimentalisti sa incerce timp de 3 zile cum este sa traiasca doar din pasiunea lor, fie ca e vorba de DYI, fotografie, moda sau orice pasiune creativa. Grolsch a lansat aceasta invitatie prin intermediul unei provocari pe platforma experimentalist.ro, prin care 15 persoane au fost special recrutate pentru a face bani din pasiunea lor.
Unde? La Grolsch Anti-Mall, spatiul in care ei isi vor pune la vanzare rezultatul pasiunii lor, iar noi toti vom putea sa le cumparam, sa le aflam povestea si sa ii sustinem in experimentul lor. Grolsch isi propune astfel sa incurajeze creativitatea colectiva si nonconformismul, in acelasi timp amendand cliseele conventionale cu care ne intalnim in fiecare zi.
Reinterpretarea mall-ului, un simbol al produselor de serie, intr-o maniera anti-conformista va aduce impreuna minti creative, care vor da un nou rol spatiului. Evenimentul se va desfasura in fostul magazin Bucuresti, intr-un locatie creativa, definita in antiteza cu simbolul produselor si experientelor in serie. Grolsch Anti-Mall va gazdui nu doar experimentul in care iau parte cei 15 experimentalisti, dar si modele de oameni care au reusit sa isi transforme pasiunea in job. Mai mult decat atat, spiritul locului va fi completat in fiecare zi de formatii romanesti care vor sustine concerte: Les Elephants Bizarres, OCS, ROA, Electric Brother, Charlie Boy The Rabbit King, Gojira & Planet H, DJ Bully, alaturi de trupe experimentaliste.
Schimbarea urmarita de Grolsch prin Awakening si-a propus initial ca fiecare individ in parte sa isi manifeste creativitatea in tot ceea ce face. Acum insa a venit momentul pentru o actiune colectiva care sa ii determine pe oameni sa adopte un nou stil de viata si sa isi puna in aplicare ideile. Proiectul Anti-Mall ii ajuta pe experimentalisti sa isi gaseasca timpul, locul si mediul potrivit pentru a-si scoate la iveala eul creativ.
Inca din 1615, Grolsch sustine spiritul non-conformist, experimentalistii, cautatorii de idei si pe cei care au curajul sa iasa din tiparele gandirii conventionale. Grolsch este brand-ul care prin traditie se autodefineste ca un sustinator ideilor indraznete.
.
|