Mi-am luat fise de bujii siliconate si pipe NGK de la Mymoto, asta dupa ce am incercat mai multe variante de fise de la alte moto sau masini (cele originale nu pot fi puse din cauza marimii bobinei, neamtul nu a fost deloc zgarcit in dimensionarea acesteia) si am purces la montarea bobinei si a fiselor, cu o mica modificare a capacului de la electromotor (nu e finalizata modificarea, e un pic primitiva, o sa mai lucrez la ea zilele astea). Acum ce sa mai zic, il astept pe nenea Cristi sa definitivam definitiv electrica.
Gratie urechiuselor de prindere si a inaltatoarelor primite de la Pedro si respectiv nenea Cristi (multumesc), am montat si ghidonul, care, in ciuda aspectului de alien pe care i l-a conferit motocicletei, ofera utilajului o manevrabilitate de exceptie si ce e mai important, datorita pozitiei, nu oboseste spatele sau mainile pe timpul conducerii. Ghidonul are o latime de 100 cm si este destul de lat fata de originalul care are 70 cm, montajul acestuia fiind impulsionat de Gabi, care m-a tot stresat sa montez ghidon cat mai lat (eu as fi preferat unul de 80-85 de cm), si intradevar nu regret alegerea facuta, imi place cum arata, masiv si cu o mutra de caprioara.
Deja ma gandesc pentru zilele viitoare la confectionarea cablurilor si a conductei de frana fata, desi o sa fiu destul de ocupat si cu vizitarea lui Pedro sa revitalizam un muravey care ma tot asteaaapta de vreo 2 ani sa il scot pe miristile de la tara. .
|