BRD si-a propus sa aiba un rol activ in aceasta cauza comuna, prin incurajarea si sustinerea oamenilor care genereaza schimbarea, atat prin solutii financiare, cat si prin accesul la initiative, resurse si informatii de care acestia au nevoie.
„Campania «Tu esti viitorul» a luat nastere anul trecut, odata cu noua semnatura de brand a Société Générale, implementata la nivel global, insa ceea ce ne-am propus sa realizam anul acesta are mai mult legatura cu prezentul. Vorbim tot timpul despre viitor, ne imaginam cum ar putea fi, insa trebuie sa fim constienti ca ceea ce facem azi are un impact mult mai mare asupra viitorului decat ceea ce ne putem imagina ca va fi. Oamenii sunt cei care construiesc viitorul pas cu pas, prin eforturi, planuri, proiecte si investitii personale. Cu toate lucrurile pe care le fac acum pentru un maine diferit. Cu incercari, esecuri si reusite. Am creat Scena9, Scoala9 si MINDCRAFT din dorinta de a sustine oamenii care ne inspira la fiecare pas si din dorinta de a creste alaturi de ei. Deoarece stim ca implicarea in cultura, educatie si tehnologie este esentiala pentru un viitor mai bun”,
a declarat Alfred Borcan, Director de Comunicare BRD – Groupe Société Générale.
Campania are ca element central un spot de 60 de secunde care surprinde mai multe ipostaze construite in jurul unor personaje din varii domenii, in momente de zi cu zi, urmandu-si pasiunea si ambitia care le motiveaza.
Alaturi de comunicarea TV, OOH si social media, campania este sustinuta si de un site dedicat, brd.ro/tuestiviitorul, ce ofera o prezentare generoasa a celor trei platforme BRD.
Scena9 este prima platforma de jurnalism creata de BRD, lansata in 2016. Este o revista de cultura, societate si idei, cu aparitie zilnica online si cu focus pe tanara generatie de creatori. A adunat in jurul ei unii dintre cei mai buni tineri scriitori, jurnalisti, fotografi si ilustratori de la noi, iar la finalul anului 2018 a lansat in format print o publicatie-eveniment de peste 200 de pagini, care exploreaza teritorii aflate la granita dintre arta, cultura, stiinta si societate. A primit trei premii la Gala Superscrieri 2019, cea mai importanta competitie din jurnalismul autohton, pentru Cel mai bun reportaj, Cel mai bun portret si Editorul Anului. Scena9 a fost inspiratia pentru crearea Rezidentei BRD Scena9, un hotspot cultural din centrul Bucurestiului si un spatiu al creatorilor de cultura contemporana, dar si a Fundatiei9, o initiativa non-profit care isi propune sa sustina liderii si proiectele noii generatii de creatori si educatori.
Scoala9 este locul in care profesorii, parintii si copiii isi pot recunoaste viata de fiecare zi din scoala. Platforma, lansata in 2018 de BRD si de echipa editoriala DoR, reuneste povesti si solutii si lanseaza o provocare la dialog tuturor celor implicati in educatia romaneasca.
MINDCRAFT este platforma care exploreaza tehnologia in mod creativ, ca resursa pentru viitor, si actioneaza ca o umbrela de programe, initiative, hub-uri, start-up-uri, echipe de robotica si incubatoare, unde BRD este un facilitator in dezvoltarea tinerei generatii. Sub umbrela MINDCRAFT se regasesc: Mindcraft Stories – o publicatie online dedicata stiintei si tehnologiei, creata si sustinuta de BRD, prin care vrem sa antrenam curiozitatea si sa aratam cum ideile indraznete, cercetarea, inovatiile schimba Romania si lumea; BRD FIRST Tech Challenge Romania – cea mai mare competitie de robotica pentru liceeni din Romania, organizata de Asociatia NATIE PRIN EDUCATIE, in parteneriat cu BRD; Innovation Labs – cel mai mare program de pre-accelerare pentru start-up-uri tech din Romania, MINDCRAFT Hub si CIS41LAB (Complex Information System Lab) – laboratoare de robotica in care elevi, studenti si profesori proiecteaza si dezvolta prototipuri de roboti utilitari si echipamente hardware; MINDCRAFT Academy – un program dedicat studentilor cu workshop-uri si sesiuni de mentorat. Mai multe informatii puteti gasi aici: www.brd.ro/tuestiviitorul.
Campania face parte din initiativa Société Générale lansata la nivel global, sub semnatura “The Future is You” si are misiunea de a-i sustine pe cei care doresc sa aiba un impact pozitiv asupra viitorului. Echipele implicate in realizarea si implementarea campaniei de brand „Tu esti viitorul”:
BRD – Groupe Société Générale:
Brand Communication Management: Alfred Borcan, Cornelia Ghita, Oana Bistriceanu, Cosmina Frincu, Roxana Ungureanu, Irina Stefaniu, Emanuela Ghyka, Ioana Silistraru, Traian Traicu.
Digital Marketing: Mircea Barbulescu, Miruna Vlad, Alexandru Usurelu.
Propaganda: Costin Milu – Group Creative Director; Bogdan Nestor – Senior Art Director; Victor Barac – Art Director; Stefana Loghin – Copywriter; Madalina Rapeanu – Senior Strategic Planner; Bogdan Tanculescu – Group Account Director; Daniela Spataru – Account Manager; Andreea Ciora – Account Executive; Marcela Moldovan – AV Director; Valentin Oprea – Head of DTP; Andreea Sandu – Operations Director.
Conversion Marketing: Cristian Iosub – Digital Platforms Manager; Marian Mirzacu – Senior Web Developer; Liviu Roman – Senior Web Developer.
United Media: Manuela Vasiliu – Deputy Managing Director; Roxana Burdeanu – Media Manager; Dragos Andronache – Head of Digital; Mircea Horlaci – Digital Media Manager; Oana Stoica – Senior Media Buyer; Sinziana Florescu – Media Buying Director; Gabriela Bujor – Media Specialist.
Golin: Irina Roncea – Managing Director; Joaquin Bonilla – Executive Creative Director; Emanuel Ignat – Art Director; Irina Gutan – Copywriter; Roxana Ionescu – Digital Director; Florin Merla – Senior Manager; Adina David – Senior Media Associate; Catalina Catana – Digital Associate; Veronica Zirnea – Digital Associate.
.
|