Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
26 aprilie 2024
Recomandări
600 de #cronicaridigitali au adus în online anul acesta poveștile obiectivelor de patrimoniu
(Arte vizuale)
• Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti, a adus anul acesta in online povestea a 110 obiective de patrimoniu.
• Peste 600 de creatori de continut au luat parte la opt activari offline alaturi de ghizi, istorici si arhitecti
• In al doilea an de proiect, hashtag-ul oficial #cronicaridigitali a depasit 10000 de mentionari doar pe Instagram.
Dupa un start  exploziv in 2018, cand a obtinut patru trofee pentru Best Digital PR in Romania, editia de anul acesta a campaniei Cronicari Digitali a continuat sa aduca din offline in online povestile obiectivelor de patrimoniu mai mult sau mai putin cunoscute. Pe parcursul intregului an calendaristic, au fost facute peste 11000 de mentionari in social media, intre care 10.000 doar pe Instagram.

Actiunile din offline ale editiei 2019 au inceput in luna mai, la Constanta, si au continuat in Timisoara, Iasi, Oradea si Bucuresti, in total aproximativ 600 de microinfluencers, bloggeri, instagrammeri si jurnalisti din presa centrala si locala fiind implicati in actiuni de descoperire si impartasire a valorilor culturale locale.

”Tinerii au devenit dornici sa spuna povestea spatiilor din jurul lor si sa transforme povestile de patrimoniu cultural in  ceva cotidian. Am folosit de la inceputul campaniei Instagramul ca principal canal de comunicare, incercand sa vedem pana unde poate merge rolul new media si cat de multe perspective de comunicare se pot deschide. ?tiam ca tinerii iubesc imaginile cool, cu cladiri spectaculoase, asa ca i-am invitat sa intre sa le viziteze, sa le afle povestea de la ghizi si specialisti in patrimoniu, sa le poata fotografia si filma din toate unghiurile, apoi sa povesteasca totul, in maniera proprie, pe conturile lor de socializare. Astfel, am reusit sa viralizam un subiect puternic, serios, greu, dar… instagrammabil”.



Astfel explica Mihaela Barbu, Communication Manager Cronicari Digitali si Head of New Media Zaga Brand, agentia care dezvolta proiectul, mecanismul ce a declansat in online cea mai mare miscare cu componenta culturala din online-ul romanesc, sustinuta si alimentata zilnic de creatori de continut.

mihaela-barbu-head-of-new-media-zaga-brand-communication-manager-cronicari-digitali-full

Mihaela Barbu


Cronicari Digitali_foto simbol


Drept multumire fata de instagrammerii care au dovedit ca inteleg proiectul si i s-au alaturat, editia 2019 Cronicari Digitali a inclus o competitie pentru cei mai talentati si activi creatori de continut care sustin proiectul. Concursul s-a desfasurat in perioada 1 mai – 31 octombrie 2019 si a fost structurat pe sase sectiuni, fiecare premiata in cadrul Galei Cronicari Digitali Awards de catre partenerii principali ai campaniei:

* Categoria „Cea mai creativa fotografie”, sustinuta de Samsung - castigator Irina Carstea Andrei

* Categoria „Patrimoniu asa cum trebuie”, sustinuta de Raiffeisen Bank Romania - castigator Vlad Maxim

* Categoria „Postare (de) la inaltime”, sustinuta de Telekom Romania - castigator Sergiu Silaghi

* Categoria „Patrimoniu recognoscibil”, sustinuta de cora Romania - castigator Emilia Alina Morariu

* Cronicarul Digital al Anului 2019: Emilia Alina Morariu

* Ambasadorul Cronicari Digitali 2020: Diana Turcu

Proiectul Cronicari Digitali continua in 2020, avand drept obiectiv principal sensibilizarea pe marginea subiectelor legate de patrimoniu.

“Institutul National al Patrimoniului stie cat de importanta este componenta de sustinere a societatii civile. Fara un public activ, implicat, munca noastra isi pierde mult din semnificatie. Iar Cronicari Digitali este cea mai importanta si puternica activitate de informare si promovare derulata vreodata in Romania, cu subiect unic patrimoniul, sub toate aspectele sale. INP va continua sa se implice alaturi de Zaga Brand si partenerii campaniei, astfel incat temele abordate sa capete tot mai multa consistenta si relevanta, iar “semintele” care rodesc in generatia millennials sa genereze cat mai multe asocieri in comunitatile locale, cu scopul de a monitoriza, promova si proteja patrimoniul romanesc”, afirma Stefan Balici, directorul general al INP. 

Premianti Cronicari Digitali 2019

Premianti Cronicari Digitali 2019


Campania Cronicari Digitali a demarat in iulie 2018, cand, pentru prima data, reprezentanti ai generatiilor X, Y si Z si-au unit fortele, pentru a anula decalajul de comunicare, prin repovestirea mesajului cultural intr-un limbaj prietenos pentru varsta digitala.
Partenerii principali ai campaniei Cronicari Digitali in 2019 au fost Telekom, Samsung, cora Romania si Raiffeisen Bank, la care s-au alaturat, in calitate de parteneri secundari, Canon Romania, Hyundai Auto Romania, MOL Romania, AQUA Carpatica si Domeniile Samburesti.

.

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate