Primul concert din cadrul festivalului s-a intitulat Enchanting Classics si a deschis editia din 2020 cu o colectie inedita de reorchestrari originale ale unor piese moderna in maniera simfonica ce apartin tanarului si talentatului Dragos Alexandru Stama. Aflat la pupitrul Vibe Orchestra, dirijorul Alexandru Ilie, in compania solistilor Ovidiu Anton, Ayona, Cosmin Stanciu si Daniel Vots au oferit publicului o experienta de modern si plina de bun gust.
In cea de-a doua seara a avut loc concertul Beethoven Forever in cadrul caruia exceptionala pianista Madalina Pasol a interpretat in mod magistral una dintre cele mai frumoase creatii ale legendarului compozitor – concertul no. 5 Imperialul, alaturi de Orchestra Filarmonicii de Stat Sibiu sub bagheta maestrului Gheorghe Costin.
Concertul Proms of Delight a inchis cea de-a X-a editie a festivalului si a fost un final care a incununat cu adevarat opera: solistii Bianca Ionescu-Ballo, Adrian Dumitru, Mihai Urzicana si Flordin Budnaru au incantat publicul cu unele dintre cele mai frumoase piese si arii din istoria muzicii. Alaturi de ei s-a aflat orchestra Philarmonia Elite sub bagheta dirijorului Constantin Adrian Grigore.
In paralel cu festivalul muzical a avut loc si expozitia de arta Sibiu Art Manifest on Wheels, ce a propus publicului lucrari de arta contemporana cu mare incarcatura emotionala intr-un spatiu alternativ – un tir.
Accesul la toate evenimentele a fost gratuit iar festivalul a functionat cu aviz DSP Sibiu.
Festivalul Classics for Pleasure este organizat de Elite Art Club UNESCO. Actiune cofinantata de Primaria Municipiului Sibiu. Obiectivul sau este promovarea la nivel national si international a excelentei sibiene si promovarea muzicii clasice in randul publicului.
Festivalul este realizat cu sprijinul Consiliului Judetean Sibiu.
Spectacolul din prima seara a festivalului face parte din proiectul HITSORAMA: REWIND & REINVENT si este co-finantat de catre Administratia Fondului Cultural National.
Sponsori: Boromir, La Fantana, MAN MHS Trucks & Bus Group.
.
|