Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
25 septembrie 2024
Recomandări
Punem joaca în pole position! Grupul LEGO și Formula 1® demarează la turație maximă un nou parteneriat de brand
(Viață)
* Grupul LEGO si Formula 1® anunta un nou parteneriat strategic pe parcursul a mai multor ani, prin care tinerii fani si familiile sunt mai aproape de experientele si de sportul Formula 1, incepand cu sezonul F1 din 2025.
* Parteneriatul va reuni lumea constructiilor LEGO® si comunitatea de fani F1 pentru a face sportul mai accesibil familiilor din intreaga lume, promovand inovatia, tehnologia si ingineria, precum si a creste gradul de incluziune si reprezentare
* In plus, noul parteneriat va include un portofoliu divers de produse pentru fanii si constructorii de toate varstele, cu toate cele zece echipe de Formula 1 aflate in prezent in clasament.
Grupul LEGO si Formula 1 au anuntat un nou parteneriat pe parcursul a mai multor ani pentru a conecta mai multi fani ai constructiilor LEGO® cu lumea Formula 1, reunind doua comunitati globale de fani pasionati.

Parteneriatul va fi lansat in 2025, cu activari in zona fanilor la cursele din Campionatul Mondial de Formula 1 si continut digital atractiv pentru fani si familii, publicat pe platformele Grupului LEGO. Conform datelor recente, F1 a inregistrat o crestere uriasa in randul fanilor tineri in ultimii ani - peste patru milioane de copii cu varste cuprinse intre 8 si 12 ani urmaresc acum in mod activ acest sport in Europa si SUA, in timp ce 40% dintre urmaritorii de pe Instagram au acum sub 25 de ani.

Pe fanii F1 si constructorii LEGO ii asteapta un portofoliu nou si divers, care va recrea echipele de Formula 1 utilizand piese LEGO. Aceasta va include produse LEGO® DUPLO® pentru copiii prescolari si seturi pentru copii de toate varstele, precum si pentru adolescenti si constructori adulti.

Activitatile programate in 2025 au ca obiectiv sa aduca fanii mai aproape de lumea inovatiei, a tehnologiei si a ingineriei prin intermediul constructiilor din piese LEGO. Creativitatea si versatilitatea acestor constructii stau la baza tuturor activitatilor interactive la care fanii vor putea lua parte pe circuit pe durata intregului sezon si inspira un intreg portofoliu de noi produse care celebreaza complexitatea sportului.
 
Fanii vor putea trai pe deplin emotia curselor de mare viteza, caramida cu caramida, pe masura ce vor recrea momente emotionante si iconice de pe circut, de la pit lane si garaje folosind caramizi LEGO, ce le ofera prilejul de a pasi in scaunul pilotului si de a experimenta motorsportul de elita intr-un mod cu totul nou.

Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer, Grupul LEGO, a declarat: „La Grupul LEGO, avem un istoric spectaculos in care am recreat in trecut multe masini F1 folosind piese LEGO si credem ca acest nou parteneriat, prin jocul si constructia LEGO, ne va ajuta sa aducem acest sport mai aproape de toti fanii. Acesta le va permite sa isi duca pasiunea pentru acest sport la un nou nivel si va demonstra cum puterea creativitatii si imaginatiei LEGO amplifca emotia F1. Asteptam cu nerabdare sa dezvaluim tot ceea ce acest parteneriat interesant are de oferit fanilor vechi si noi ai F1si fanilor brandului LEGO, acasa si pe pista”.

Emily Prazer, Chief Commercial Officer al Formula 1, a declarat: „Piesa LEGO a aprins o scanteie de creativitate si pasiune pentru constructie in milioane de copii si adulti din intreaga lume. Prin acest parteneriat, fanii vor putea sa recreeze si sa reimagineze lumea Formulei 1, caramida cu caramida, si sa exploreze complexitatea mecanicii si tehnologiei din spatele sportului prin joc. Asteptam cu nerabdare sa aducem suspansul si entuziasmul Formulei 1 in randul pasionatilor de constructii LEGO si sa le oferim fanilor nostri un alt mijloc de a se bucura de acest sport impreuna cu prietenii si familia lor”.

Pentru cea de-a 75-a aniversare a Campionatului Mondial FIA de Formula 1, Grupul LEGO va fi prezent la cursele cheie din calendarul 2025, pentru a aduce joaca in padocul F1 asa cum nu a mai fost niciodata.

Fanii ar trebui sa se astepte la un parteneriat complet, inclusiv prin produsele, experientele si continutul care vor iesi din boxe la timpul potrivit pentru Campionatul Mondial FIA Formula 1 din 2025.

Pentru mai multe informatii, visitati LEGO.com/F1.
   

***
 
Misiunea Grupului LEGO este de a inspira si dezvolta constructorii de maine prin puterea jocului. LEGO System in Play, avand la baza caramizile LEGO, le permite copiilor si fanilor sa construiasca si sa reconstruiasca orice isi pot imagina.

Grupul LEGO a fost fondat in Billund, Danemarca, in 1932, de Ole Kirk Kristiansen, numele sau derivand din cele doua cuvinte daneze LEg GOdt, care inseamna „Joaca-te bine”. Astazi, Grupul LEGO ramane o companie de familie cu sediul central in Billund. Cu toate acestea, produsele sale sunt acum vandute in peste 120 de tari din intreaga lume.

Pentru mai multe stiri despre Grupul LEGO, informatii despre performanta noastra financiara si angajamentul nostru de responsabilitate, va rugam sa vizitati www.LEGO.com/aboutus.

***

Formula 1® a inceput in 1950 si este cea mai prestigioasa competitie automobilistica din lume, precum si cea mai populara serie sportiva anuala din lume. Formula One World Championship Limited face parte din Formula 1® si detine drepturile comerciale exclusive pentru FIA Formula One World Championship™. Formula 1® este o filiala a Liberty Media Corporation (NASDAQ: LSXMA, LSXMB, LSXMK, FWONA, FWONK, LLYVA, LLYVK) atribuita actiunilor de urmarire ale Formula One Group. Logo-ul F1, logo-ul F1 FORMULA 1, FORMULA 1, F1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX, PADDOCK CLUB si marcile conexe sunt marci comerciale ale Formula One Licensing BV, o companie Formula 1. Toate drepturile rezervate.
.

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate