Fiecare contributie ajuta la integrarea copiilor din mediul rural in programul national de lectura “Cartile copilariei” prin care asociatia partenera realizeaza donatii de carte si creeaza cluburi de lectura in comunitati din medii defavorizate.
Statisticile din ce in ce mai ingrijoratoare privind rezultatele slabe in sistemul educational, rata abandonului scolar, scaderea dramatica a lecturii in randul celor mici, precum si dificultatile in intelegerea textelor sunt doar cateva dintre aspectele pentru care Springtime a decis ca trebuie sa se implice in acest proiect social:<< Cartea influenteaza decisiv viata unui om. Copilaria este acea etapa in care ne formam idealuri, iar personajele din cartile pe care le citim nu de putine ori ne devin modele. Springtime a ales sa se implice in aceasta cauza deoarece consideram ca este important ca micutii din satele romanesti sa detina carti noi potrivite varstei lor. Prin implicarea noastra in aceasta campanie ne dorim sa daruim zambete copiilor si sa le facem viata mai fericita. Sustinem campania initiata de Asociatia Curtea Veche si ii invitam pe expozantii si vizitatorii de la targul Gaudeamus sa ne treaca pragul si sa se implice in aceasta campanie. Fiecare poate schimba lumea in care traieste. declara Loredana Vatavoiu, Brand Manager Springtime despre implicarea in proiect.
Asociatia Curtea Veche a fost infiintata in luna martie a anului 2014 pentru a dezvolta intr-un mod independent si sustinut activitatea de responsabilitate sociala a Curtea Veche Publishing inceputa prin programul national alternativ de lectura “Cartile copilariei” ce isi propune cresterea reala a interesului copiilor si tinerilor pentru citit, ridicarea nivelului copiilor de intelegere a textelor si cresterea consumului de carte din Romania. Mai multe detalii despre Asociatia Curtea Veche si despre proiectele pe care le desfasoara puteti afla de pe site-ul www.asociatiacurteaveche.ro si Facebook.com/AsociatiaCurteaVeche.
Springtime este cel mai mare lant de restaurante cu capital romanesc, care ofera clientilor sai preparate de cea mai buna calitate de peste 20 de ani. Grija pentru client face parte din misiunea companiei, de aceea zilnic aceasta isi concentreaza eforturile spre a dezvolta noi si variate produse potrivite tuturor clientilor.
. |