In acest an, detalii din culisele publicitatii vor fi oferite de patru specialisti in domeniu. Acestia vor prezenta informatii pretioase atat echipelor participante, cat si celorlalti pasionati de publicitate:
Ioana Dobrinescu a urmat cursurile scolii IAA, este licentiata in Comunicare. In prezent este Strategic Planner la GMP Advertising. Ioana isi va concentra discursul asupra modului de gandire strategic.
Karla Georgescu, cea mai tanara persoana din echipa Publicis, a luat mai multe premii la concursurile din domeniu si, in prezent, este Art Director la Publicis. La Conferinta, Karla ne va povesti despre creativitate, alaturi de colega sa, Ruxandra.
Ruxandra Drilea a terminat Publicitate la SNSPA in anul 2014, este Young European Creative of the Year si, in prezent, este Copywriter la Publicis.
Flavian Cristea, Digital Strategist la Grapefruit, o agentie de digital User Experience, ne va dezvalui detalii despre viata Marketingului din Romania, focusandu-se totodata si pe aspecte importante din account management si user experience.
Obiectivele de marketing si de comunicare cu care vor trebui sa jongleze echipele participante sunt cateva dintre provocarile pe care clientii Cafeneaua Piata Unirii, The Bastards Events si Webhelp Romania le-au propus pentru realizarea campaniilor de publicitate. team ADventure le ofera sansa studentilor de a simula viata intr-o agentie de publicitate, avand ocazia de a lucra pe briefuri reale oferite de clienti.
Orice pasionat de publicitate este asteptat cu drag!
. |