Expozitia care va putea fi vizitata timp de o luna, reuneste 20 de lucrari de pictura, grafica si obiect, semnate de sase artisti: Alexandru Antonescu, Crinela Antonescu, Christian Paraschiv, Mircea Roman, Mihai Sarbulescu, Victoria Zidaru si este inclusa in suita de manifestari stiintifice si culturale „Zilele UMF“, pentru a marca 137 de ani de la infiintarea institutiei de invatamant superior medical.
Evenimentul expozitional „Vivat Academia”, aflat deja la a treia editie din acest an (octombrie expozitie UMF “Carol Davila” Bucuresti, noiembrie expozitie UMF „Victor Babes” Timisoara), este organizat in cadrul Artisti Contemporani Romani in Institutii de Invatamant Superior, un program al Proiectului Cultural Contemporanii, in colaborare cu Universitatea de Medicina si Farmacie „Grigore T. Popa” si realizat cu sprijinul partenerului principal al programului, Synevo Romania.
In deschiderea expozitiei au luat cuvantul: Prof. Univ. Dr. Viorel Scripcariu, Rector al Universitatii de Medicina si Farmacie „Grigore T. Popa” Iasi si Maria Pasc, Curatorul Expozitiei.
“(…) Synevo Romania isi exprima? deosebita incantare de a sprijini expozitiile si evenimentele organizate in cadrul proiectului „Contemporanii” pe intreg parcursul anului 2016 si, cu atat mai mult, incurajeaza? promovarea artistilor contemporani in spatiile Universitatilor de Medicina? si Farmacie din Bucuresti, Timisoara si Iasi. Actul medical este o imbinare intre stiinta si arta?, iar Universitatile de Farmacie s?i Medicina? sunt responsabile pentru formarea unor generatii intregi de specialisti implicati in lupta pentru excelenta actului medical.”
Virgil Ivan, Director General Synevo Romania
________________________________
Proiectul Cultural Contemporanii, un proiect al Asociatiei Fauritori, isi propune valorizarea culturii romanesti actuale prin favorizarea si promovarea actului de creatie, abordate intr-o perspectiva unitara cu fauritorul de arta. Are ca obiective principale initierea si derularea de programe artistice, socioculturale, pentru educarea sensibilitatii estetice a publicului larg.
. |