Productia isi propune sa spuna povesti captivante, interesante si nedescoperite inca despre istoria tarii noastre, prin obiectele vechi gasite pentru clienti. Invitatul primului episod este Catalin Oprisan, jurnalist si personalitate TV.
Catalin Oprisan (48 de ani) este jurnalist sportiv, timp de 10 ani a facut parte din echipa emisiunii „’Neatza cu Razvan si Dani” (Antena 1), iar acum are o emisiune la radio si un podcast. Acesta ii provoaca pe vanatorii de comori sa gaseasca un obiect special, din Epoca de Aur. Cei patru dau timpul inapoi cu 40 de ani si descopera tot felul de electronice, jucarii, bibelouri si chiar obiecte unice de arta de pe vremea „tovarasilor”.
„Pot trece peste tine zapezi, ani ori furtuni subsahariene. Dar amintirea e singurul Rai din care nu putem fi alungati. Iar cand iti revezi copilaria, te pierzi de tot...”, a povestit Catalin Oprisan despre experienta din cadrul emisiunii.
In total, HISTORY Channel difuzeaza in aceasta primavara 5 episoade din „Vanatorii de comori: Romania”, in care apar noi vedete, obiecte extrem de interesante si o noua membra a echipei, Teo Cosma. Aceasta li se alatura dealerilor de obiecte vintage Liviu Andrei, Gabi Badea si Dan Greere. Cei patru au la dispozitie 48 de ore pentru a indeplini cererea fiecarui client.
In fiecare episod, merg prin piete de vechituri, cauta prin colectii personale si cheama vanzatorii la magazinul lor de antichitati, sperand sa gaseasca cele mai interesante si mai profitabile articole care se potrivesc cererii clientului lor. Fac strategii, negociaza, fac achizitii riscante, totul cu speranta ca vor da peste o adevarata comoara. Telespectatorii pot vedea intregul lant de tranzactii: de la cumparare, la evaluare, expertiza si pana la vanzarea finala.
Clientii din restul de 4 episoade noi sunt: Cristian Hrubaru (om de radio si TV), Alex Cozma (creatorul de continut din spatele canalului de YouTube „Atentie, Cad Mere!”), actorul Andrei Aradits si Mirona Noru (Managerul Casei Capsa).
Primul sezon a avut 6 episoade si a fost lansat in mai 2023. Ca si prima serie, a doua este produsa de Paprika Studios, una dintre cele mai importante companii de productie din Europa Centrala, Europa de Est si ?arile Baltice. Compania produce emisiuni de divertisment, reality TV si seriale de fictiune pentru numeroase posturi TV, in 17 limbi diferite.
Cei patru membri ai echipei gestioneaza doua magazine Liquid Money, cu sediile in Sibiu si Bucuresti, specializate in obiecte de colectie.
. |