Dedicam o seara designerilor si creatorilor de produs din Romania, punand accentul pe obiectele originale, de autor, intr-o expozitie curatoriata de Mihaela Ion si Teodora Vladescu. Provocam astfel creatorii si publicul sa participe la un eveniment pop-up in cadrul Institutului Cultural Roman – o expozitie de produse de autor cu un plus de networking. DJ Never Over va intretine atmosfera muzicala pe tot parcursul evenimentului, mixand cele mai interesante ritmuri pop electronice.
In mediul online, bloggerii oficiali ai evenimentului vor oferi detalii despre Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs, editia de Bucuresti, iar hashtag-ul recomandat pentru acest proiect este #blanchenuit.
Editia de anul acesta a Noptii albe a creatorilor si designerilor de produs este finantata de Administratia Fondului Cultural National si se desfasoara in trei orase din Romania: Cluj-Napoca (pe 17 octombrie la Centrul de cultura urbana Casino), Bucuresti (pe 24 octombrie la Institutul Cultural Roman) si Timisoara (pe 31 octombrie la Ambasada). Proiectul se va incheia cu lansarea catalogului trilingv al expozitiei.
Anul acesta am propus includerea unor proiecte colaterale - expozitii pop-up, ateliere si deschiderea studiourilor artistilor – care sa aiba loc in toate orasele din Romania, astfel incat comunitatea industriei creative romanesti sa beneficieze de vizibilitate la nivel national.
In ultimii patru ani, Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs a devenit o platforma activa de networking si inspiratie, dedicata persoanelor creative din Romania. Confirmarea acestui merit a venit si prin includerea proiectului printre cele finaliste la Gala Societatii Civile, sectiunile Arta si cultura si Impact. Mai mult, voluntarii sai au fost printre finalistii Galei Nationale a Voluntarilor, sectiunea Arta si cultura.
Proiectul Noaptea alba a creatorilor si designerilor de produs este organizat de echipa Asociatiei Atelierul de Creatie, organizatie non-profit ce sustine - de mai bine de cinci ani - abordarile alternative de prezentare in spatii noi de consum de cultura. Prin implicarea sa activa in dezvoltarea industriei creative, asociatia reuseste sa promoveze valorile contemporane ale culturii romanesti.
. |