Deplasarea s-a realizat cu autoturisme Ford puse la dispozitie de partenerul BDT Ford.

Evenimentul a avut loc la sala de festivitati „Spiru Haret” a Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara si va include o sesiune de autografe. In fata a peste 250 de elevi si profesori, au luat cuvantul, alaturi de Alteta Sa Regala, domnul Ionel Igna (Director Grup, BCR), doamna Iren Arsene (Presedinte, Asociatia Curtea Veche), doamna Maria stefanie (Inspector scolar General, Hunedoara) si doamna Luminita Dana Hurgoiu (Director, Colegiul National "Sabin Dragoi"). Totodata, vizita include si un moment de lectura sustinut de Smaranda Nicolau (actrita si pedagog teatral, Mindstage Acting School), oferirea de volume din colectia “ Cartile copilariei” catre cei mici si pregatirea unor cluburi de lectura prin care imboldul de a citi sa fie dus mai departe printr-o serie de intalniri atractive.
Donatia este realizata cu sustinerea BCR, ocazie cu care institutia bancara schimba fata povestii pentru copiii din Deva care nu au usor acces la carti:
”Ne bucuram sa aducem programul national de lectura “Cartile copilariei” in Deva si sa contribuim astfel la dezvoltarea educatiei pentru generatia de maine. Credem cu tarie in vorba romaneasca "ai carte, ai parte" si dorim sa oferim sansa cat mai multor copii de a avea acces la cele mai frumoase povesti din literatura universala, adaptate varstei lor. Ne bucuram ca nu este un simplu gest de oferire a unor carti, ci ca are continuitate pe termen lung prin infiintarea cluburilor de lectura.” declara Ionel Igna, Director Grup, BCR.

Evenimentul organizat in Deva face parte din programul national de lectura “ Cartile copilariei”, initiat de Asociatia Curtea Veche si sustinut de membrii Familiei Regale a Romaniei, si cuprinde alaturi de oferirea volumelor si infiintarea de cluburi de lectura, vizite in scoli, intalniri cu parinti, profesori si elevi si ateliere de lectura in librarii. Acest demers are la baza cauze cat se poate de obiective: statisticile din ce in ce mai ingrijoratoare privind rezultatele slabe in sistemul educational, scaderea dramatica a lecturii in randul copiilor, dificultati in intelegerea textelor si lipsa programelor de lectura.
.
|