Mercedes-Benz Romania lanseaza prima sa campanie de brand – Pe urmele celor mai buni - prin care isi propune sa ii sprijine pe cei mai ambitiosi romani si sa evidentieze parteneriatul de succes pe care l-a dezvoltat pana acum la nivel local.
Pornind de la deviza Mercedes-Benz potrivit careia pentru a deveni cel mai bun, trebuie sa traiesti excelenta prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine in intampinarea romanilor conectandu-i cu parteneri inovatori si de incredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz in Romania: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu si Catalin Stefanescu.
Cei patru mentori isi prezinta propriile povesti de succes, aliniate strategic cu viziunea Mercedes-Benz, de a fi cei mai buni. Romanii sunt incurajati sa se inscrie online in competitia „Pe urmele celor mai buni” (pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro) si, astfel, sa se apropie de indeplinirea proiectelor la care lucreaza. Patru castigatori vor beneficia de sesiuni de consultanta din partea mentorilor, filmate si prezentate in cadrul primului show online marca Mercedes-Benz in Romania, pe acelasi website.
De-a lungul anilor, Mercedes-Benz a dezvoltat parteneriatul sau cu Romania prin proiecte si campanii constante, sustinute si promovate de cei mai apreciati romani si prin asocierea cu importante manifestari culturale si sportive romanesti.
“Romanii sunt foarte receptivi la proiectele Mercedes-Benz in Romania si suntem mandri pentru ca ne apreciaza initiativele atat dintr-o perspectiva emotionala, cat si una rationala, determinata de calitatea superioara a produselor noastre. Parteneriatul veritabil dintre Mercedes-Benz si Romania se bazeaza pe importante valori comune, se consolideaza an de an si duce mai departe promisiunea de a fi si de a oferi ‘The best’. Prima noastra campanie locala de brand, Pe urmele celor mai buni, incurajeaza si subliniaza valorile noastre – siguranta, confortul si sportivitatea, si mai presus de orice, inovatia in toate formele sale”, declara Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars si CEO Mercedes-Benz Romania.
Startul campaniei a fost marcat de o serie de materiale video, ce prezinta povestile nescrise pana acum ale celor patru ambasadori in drumul lor catre succes, cu rol de a oferi inspiratie tuturor romanilor care doresc sa se inscrie in campanie.
Andreea Esca, alaturi de tatal sau, conduce un Mercedes-Benz GLC catre tara Fagarasului, acolo unde a regasit autenticitatea si simplitatea satului romanesc. Camelia Potec se intoarce la origini, la volanui unui Mercedes-Benz GLE Coupé. Marea campioana revine cu emotie la bazinul de unde a plecat in calatoria sa de performanta.
Andi Moisescu, la volanul Clasei C T-Modell, vorbeste despre emotia cu care a participat la concursuri de patinaj viteza, un fapt mai putin cunoscut despre el.
Catalin Stefanescu, dincolo de cariera sa de respectat om de televiziune, are si o pasiune pentru teatru si dramaturgie. In limuzina Mercedes-Benz Clasa E, Catalin calatoreste alaturi de prietenii sai din lumea teatrului si relateaza povesti fascinante.
Camelia Potec este sigura ca secretul reusitei sale a fost “pasiunea, ce in timp a devenit o preocupare principala, iar preocuparea a adus dupa sine motivatie si determinare - in fiecare zi sa fiu si mai buna, in fiecare zi sa incerc sa depasesc ceea ce mi se parea de nedepasit ieri. La primele cantonamente eram doar un copil, aveam 10 ani, dar eram foarte ambitioasa, nu lasam sa se vada nimic din ce simteam, imi vedeam doar de calea mea”.
Pentru Andreea Esca calatoria a pornit din locurile copilariei sale: „nu te poti opri doar pentru ca ai obosit, trebuie sa termini drumul. De aceea vin aici – pentru a putea continua drumul cu pasiune, cu incredere si siguranta. si de fiecare data imi dau seama de ce fac toate lucrurile pe care le fac. Este simplu - pentru ca le iubesc si nu as putea altfel”.
Tot din experientele sportive din copilarie a cules si Andi Moisescu lucrurile de valoare dupa care se ghideaza si astazi: „a fost pentru prima oara cand am invatat sa pierd si mai ales sa inteleg ca atunci cand pierzi, de fapt, castigi. E mare lucru sa stii ce nu trebuie sa mai faci ca sa eviti esecul, la fel de important cum este sa inveti de la marii campioni ce minuni pot fi realizate atunci cand se intalnesc ambitia si determinarea”.
Daca ar trebui sa defineasca notiunea de succes, Catalin Stefanescu ar spune ca acesta “nu inseamna un rezultat obtinut la un moment dat, ci drumul, calatoria pana acolo, bucuria pura de a face lucruri in care crezi si sansa de a imparti aceasta bucurie si cu altii, astfel incat atingerea unei destinatii sa devina punctul de pornire al unei noi calatorii”.
Astfel, ambasadorii Mercedes-Benz Romania dau startul competitiei „Pe urmele celor mai buni” si incurajeaza romanii sa participe, pentru ca visurile lor sa devina realitate. Participantii se pot inscrie pe site-ul concursului, www.peurmelecelormaibuni.ro, pana pe 13 martie 2017 inclusiv, completand un formular si realizand un video cuprinzand propria lor poveste. In luna martie, un juriu format din ambasadori si din reprezentanti ai echipei Mercedes-Benz in Romania va selecta cele mai convingatoare inscrieri si va desemna, in final, patru castigatori.
Cei patru castigatori vor beneficia de sfaturile si expertiza ambasadorilor Mercedes-Benz in Romania, care ii vor ajuta sa isi indeplineasca obiectivele. Intalnirile de consiliere vor fi filmate si incluse in primul show online Mercedes-Benz. Toate episoadele show-ului vor fi difuzate pe canalul de YouTube al Mercedes-Benz Romania si pe website-ul campaniei www.peurmelecelormaibuni.ro.
.
|