Opțiuni
•   Topuri
•   Blog
•   Interviul aromat
•   Ceaiul englezesc
•   Locale
•   Mass media
•   Autori
•   Promovează
•   Colaboratori
•   Parteneri
•   Contact
Newsletter
personalizat
Înscrie-te pentru ceașca săptămânală de cultură:
Socializare
Abonare RSS Bookmark Recomandați portalul
Twitter Facebook Youtube
Acum niște ani
25 aprilie 2024
Recomandări
Asociația Curtea Veche sprijină lectura prin campania #timpulsacitim
(Literatură)
Asociatia Curtea Veche, impreuna cu Leo Burnett Bucharest, a lansat campania #timpulsacitim, un raspuns la statisticile ingrijoratoare care arata ca aproximativ 50% dintre romani nu au citit nicio carte in ultimul an. Potrivit cifrelor oficiale, Romania ocupa ultimul loc in Europa din punct de vedere al cartilor citite anual, iar un roman din doi recunoaste ca in ultimul an nu a lecturat nicio carte.
Mai mult, unul din cinci romani confirma ca nu a citit niciodata o carte intreaga, cel mai des intalnit motiv invocat fiind lipsa timpului. De asemenea, timpul mediu alocat lecturii zilnice ne plaseaza in penultima pozitie in clasamentul european, cu 5 minute acordate zilnic cititului. In plus, numai 4% dintre romani citesc zilnic si mai putin de 10% citesc o data pe luna.

Astfel, Asociatia Curtea Veche isi propune sa aduca o imbunatatire acestor statistici ingrijoratoare, provocand liderii de opinie ai Romaniei si unii dintre cei mai ocupati oameni la lectura. Presedintele Romaniei Klaus Iohannis, Presedintele Asociatiei Curtea Veche Iren Arsene Mate, mai multi oameni de cultura, antreprenori, sportivi si nu numai au acceptat sa se lase filmati in momentele pe care le dedica lecturii.

Cover_Stats

„Lipsa timpului este invocata cel mai adesea de cei care nu citesc si credem ca prin puterea exemplului atator oameni putem arata ca #timpulsacitim poate fi oricand si oriunde. Cartile deschid universuri noi si porti inaccesibile pentru cei mai multi dintre noi si credem ca mai mult timp acordat lecturii imbunatateste calitatea vietii si a societatii noastre”,
a declarat Iren Arsene Mate, Presedintele Asociatiei Curtea Veche. 

Toti cei implicati in campanie vor posta in cadrul campaniei materiale video in care apar citind un paragraf dintr-o carte preferata, motivand alegerea facuta si impactul pe care il au cartile in vietile lor. Aceste materiale video sunt disponibile pe site-ul www.timpulsacitim.ro, care va gazdui campania. Totodata, acestea vor aparea intr-o carte dedicata initiativei, un instrument motivational care sustine lectura pe termen lung. Cartea va fi pusa in vanzare la finalul acestui an, iar incasarile vor fi redirectionate pentru facilitarea accesului la carti copiilor din medii defavorizate.

„Cititul ne face mai buni si mai destepti, ne largeste universul, ne face sa intelegem lucruri dintr-o perspectiva mai larga, ne da repere. Si Romania are nevoie de oameni educati in acest spirit. De aceea ni se pare importanta si vom sustine initiativa Asociatiei; in plus, nu putea sa vina intr-un moment mai potrivit. Speram ca vom reusi sa convingem cat mai multi romani ca a venit #timpulsacitim”,
a declarat Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett Bucharest.

Cover_Logo_1

Despre Asociatia Curtea Veche

Asociatia Curtea Veche a fost infiintata in 2014 pentru a dezvolta intr-un mod independent si sustinut activitatea de responsabilitate sociala inceputa de Curtea Veche Publishing prin programul national de lectura "Cartile copilariei". Ea isi propune cresterea reala a interesului copiilor si tinerilor pentru citit, ridicarea nivelului de intelegere a textelor si cresterea consumului de carte din Romania.

Mai multe informatii puteti afla de pe site-ul www.asociatiacurteaveche.ro si Facebook.com/AsociatiaCurteaVeche.

.

Nume:

E-mail:


Mesaj:

(Comentariile trebuie sa fie de maximum 250 de caractere.)
Validare: 
(Introduceti codul pentru validare.) Reseteaza cod!
 
Autentificare
Am uitat parola / Cont nou!
Căutare
Prea multe rezultate?
Folosește căutarea avansată.
Publicitate