Juriul, format din specialisti in branding si marketing de la companii precum Twitter, Adidas, Nestlé sau Oxford University Press, au acordat premiul orasului Iasi pentru versatilitatea identitatii vizuale care celebreaza numele orasului intr-un mod unic si creativ, permitand explorarea in diferite siluete si expresii spatiale. Identitatea arata schimbarea prin care trece orasul si viziunea orientata spre industriile creative.
„Nu cred ca poate fi o bucurie mai mare pentru noi decat cea de a pune toata munca si pasiunea in crearea unei viziuni pentru viitorul orasului pe care-l iubim", spune Alexandru Munteanu, fondator si manager Namogo. „Suntem fericiti ca juriul a recunoscut curajul si versatilitatea conceptului si ca vocile celor care stiu ce inseamna un astfel de proiect s-au auzit mai tare. Speram ca tot mai multe dintre propunerile de implementare a acestui brand la nivel local pe care le-am facut sa fie, in sfarsit, executate. Realizarea acestei viziuni de oras al creatorilor nu sta pe umerii unui singur om sau ai unei asociatii, ci depinde de noi toti, pentru multi ani de acum inainte."
Identitatea de brand a orasului Iasi poate fi consultata pe https://namogo.com/project/the-city-of-creators/
Strategia de brand, impreuna cu un ghid complet de utilizare a Identitatii vizuale, se gasesc la https://brand.destinationiasi.ro/
----
Strategia si identitatea de brand au fost create de Namogo, studio iesean cu peste 15 ani de experienta in branding si design, pentru municipalitatea ieseana, prin colaborare cu Asociatia Destination Iasi.
.
|