In organizarea celor doua evenimente, ARTEXIM va opera o serie de schimbari, menite sa le consolideze si sa le dezvolte in continuare, pentru a-si duce la indeplinire misiunea: promovarea operei si a personalitatii lui George Enescu in tara si in strainatate. Aceste modificari se vor reflecta in comunicare si in modul in care va fi construita relatia cu publicul, cu artistii, cu juriile din Concurs, cu partenerii si autoritatile. In acest moment, ARTEXIM si OMA Vision lucreaza atat la organizarea, cat si la pregatirea conceptului si a strategiei de comunicare pentru Festivalul si Concursul George Enescu. Implementarea noii comunicari va incepe efectiv din 2020, la o data care urmeaza sa fie anuntata.
„Revenim la Festivalul si Concursul George Enescu cu pasiune si entuziasm. Cu un potential creativ si cultural extraordinar, cu o valoare de suflet pentru public si artisti, precum si cu o importanta strategica unica pentru Romania, Festivalul si Concursul George Enescu lanseaza cea mai incitanta provocare pe care o poate primi o echipa dedicata promovarii unor proiecte de interes comun, care transforma in bine spatiul public”,
a declarat presei Oana Marinescu, Managing Director al OMA Vision.
„Editiile din 2020 si 2021 ale Concursului si, respectiv Festivalului George Enescu vor fi speciale. Tocmai de aceea, am dorit sa reluam colaborarea cu OMA Vision, care are experienta de a fi contribuit la alte momente esentiale de transformare strategica a celor doua evenimente, in perioada primei noastre colaborari, intre 2012 si 2017”,
a afirmat pentru presa Mihai Constantinescu, directorul executiv al Festivalului Enescu.
In perioada anterioara in care s-a implicat in promovarea evenimentului (2012-2017), OMA Vision a reusit pozitionarea strategica si relansarea imaginii Festivalului Enescu, atat in tara cat si in strainatate. De asemenea, OMA Vision a contribuit la dezvoltarea actualului concept de organizare a Concursului Enescu, dupa separarea de Festival, in 2014. Proiectele OMA Vision pentru comunicarea Festivalului si a Concursului George Enescu au fost recompensate cu aur si cu argint la editiile Romania PR Award la care au participat.
Colaborarea dintre ARTEXIM si OMA Vision nu va fi finantata din fonduri publice.
.
|